30 nov 2009, 09:39

Endnu har jeg ikke digitalt TV/HD TV inden for døren. 
Men tiden nærmer sig 

Der er dog et par vigtige beslutninger, som skal træffes 

Lige lidt om sådan som jeg har tingene kørende for tiden:
Har Stofa-TV, Fullrate bredbånd/telefon - og i øvirgt en NAS harddisk (som jeg tænker at "sætte i forbindelse med en kommende fladskærm)
Men jeg føler mig ikke HELT overbevist om, at jeg skal fortsætte med at have Stofa. Selv om de har en "lokkende pakke" med det hele (bredbånd/telefon, TV for 269 kr.)
Jeg overvejer nemlig også stærkt Canal Digital. De reklamerer jo for øjeblikket med hele 11 HD-kanaler (m.m) 

(B
  (B 
Pris 99 kr. (plus vist "lidt af det løse" til oprettelse)
Det er jo langt bedre end Stofa-pakken. Der er vist kun 1, eller er det 2 HD-kanaler 

Selvfølgelig vil en kombi-løsning med Canal Digital/Fullrate være lidt dyrere, men på papiret er det dog alligevel umiddelbart mere atraktivt, synes jeg.
Hvad mener I?
Er der nogen der kan sige for/imod den ene/kontra den anden løsning?
Hvad er godt/skidt ved Stofa, henholdsvis Canal Digital?
Jeg har f. eks læst noget om, synes jeg, at Stofa`s kanaler/signaler er mere "komprimerede" end Canal Digital`s - og som følge deraf, skulle det være "ringere TV" (?)
Men hvad f. eks med "sattelit-skålen" fra Canal Digital: Er den "stor" nok til altid at fange et GODT signal? (hvad med f. eks dårligt vejr/udfald?)
Håber på lidt input/erfaringer fra jer.
På forhånd TAK for hjælpen

Men tiden nærmer sig

Der er dog et par vigtige beslutninger, som skal træffes

Lige lidt om sådan som jeg har tingene kørende for tiden:
Har Stofa-TV, Fullrate bredbånd/telefon - og i øvirgt en NAS harddisk (som jeg tænker at "sætte i forbindelse med en kommende fladskærm)
Men jeg føler mig ikke HELT overbevist om, at jeg skal fortsætte med at have Stofa. Selv om de har en "lokkende pakke" med det hele (bredbånd/telefon, TV for 269 kr.)
Jeg overvejer nemlig også stærkt Canal Digital. De reklamerer jo for øjeblikket med hele 11 HD-kanaler (m.m)

(B
  (B Pris 99 kr. (plus vist "lidt af det løse" til oprettelse)
Det er jo langt bedre end Stofa-pakken. Der er vist kun 1, eller er det 2 HD-kanaler

Selvfølgelig vil en kombi-løsning med Canal Digital/Fullrate være lidt dyrere, men på papiret er det dog alligevel umiddelbart mere atraktivt, synes jeg.
Hvad mener I?
Er der nogen der kan sige for/imod den ene/kontra den anden løsning?
Hvad er godt/skidt ved Stofa, henholdsvis Canal Digital?
Jeg har f. eks læst noget om, synes jeg, at Stofa`s kanaler/signaler er mere "komprimerede" end Canal Digital`s - og som følge deraf, skulle det være "ringere TV" (?)
Men hvad f. eks med "sattelit-skålen" fra Canal Digital: Er den "stor" nok til altid at fange et GODT signal? (hvad med f. eks dårligt vejr/udfald?)
Håber på lidt input/erfaringer fra jer.
På forhånd TAK for hjælpen

. Jeg så nok det jeg gerne ville
 . Jeg så nok det jeg gerne ville