Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lubek
Hey
nu har jeg endelig fået købt mig mit PANA V10, men når jeg så søger på DVB-C kanaler kommer der 3300 gratis/betaling/radio men jeg har yousee fuldpakke og kan cirka se 40, så hvordan kan jeg søge så jeg kun får de kanaler jeg kan se, eller lidt over.

Selvom jeg vælger mit eget netværksnummer 600/601 kommer der alt for mange, nogen der kan hjælpe??
Af Guruen
Hejsa

Du skal "plukke" dem du ønsker at se over i en favoritliste... (Den blå knap...).

På DVB-C vil du så have "alle kanaler"...

Husk at slå automatisk opdatering af kanalerne fra - Ellers skal du lave det hele om jævnligt...
Af lubek
men som du siger når jeg skal plukke dem, så skal jeg jo gå igennem dem alle sammen, og det kan jo godt tage et par minutter :)
Af Ney
lubek skrev:men som du siger når jeg skal plukke dem, så skal jeg jo gå igennem dem alle sammen, og det kan jo godt tage et par minutter :)
Jeg har endnu ikke set et tv hvor man ikke skulle bruge 5 minutter på at sortere kanalerne i den rækkefølge man gerne ville have. Det stakkels tv kan jo ikke gætte hvilke kanaler du vil have hvor.

Og du kan sådan set godt sortere nogle af kanalerne fra, bare tryk på den blå(?) og vælg gratis-tv så får du ikke radio og betalingskanaler.
Af lubek
nej det er heller ikke det med at vælge at TV2 skal ligge på kanal 2, men ved yousee har du både betaling og gratis, også skal jeg jo fravælge alle dem som jeg ikke kan se, er der ikke en knap der fjerner alle fluebenene
Brugeravatar
Af radiomand
Hej lubek

Når du laver en søgning på DVB-C tuneren skal du vælge at den kun skal finde de gratis kanaler, samme menu som hvor du indsætter netværks id.
Af lubek
jamen er der ikke nogen af kanalerne der er betalings, såsom THE VOICE, 3+ osv. For dem vil man jo ikke finde når man søger på gratis, og er der nogen der kan fortælle mig ideen i netværks nummer. Prøver at søge på det med finder de samme kanaler