29 nov 2009, 19:51
Er blevet lidt træt af nærmest at blive betragtet som idiot, bare fordi jeg stadig ikke kan se hvorfor plasma-TV skulle være så meget bedre end LCD. I den butik jeg fornyligt var i, så plasma-skærmene noget sølle ud - både mht. kontrast, farvegengivelse og evnen til at levere et roligt billede (flimren).
Kunne godt tænke mig at se et kalibreret plasma TV (gerne G10) i mørke omgivelser. Allerhelst i selskab med et godt LCD TV (som eks. LG SL8000 eller Philips PFL8404H).
Skulle lyksalighederne ved G10 pludselig gå op for mig, kan jeg jo så gøre op med mig selv hvad jeg vægter højest - et roligt lysstærkt billede eller et naturligt kontrastrigt billede. Forhåbentlig får jeg ved samme lejlighed en ide om hvor stor en indflydelse lysforholdene har.
Håber der er nogen her i forummet, der kan anbefale en butik.
Kunne godt tænke mig at se et kalibreret plasma TV (gerne G10) i mørke omgivelser. Allerhelst i selskab med et godt LCD TV (som eks. LG SL8000 eller Philips PFL8404H).
Skulle lyksalighederne ved G10 pludselig gå op for mig, kan jeg jo så gøre op med mig selv hvad jeg vægter højest - et roligt lysstærkt billede eller et naturligt kontrastrigt billede. Forhåbentlig får jeg ved samme lejlighed en ide om hvor stor en indflydelse lysforholdene har.
Håber der er nogen her i forummet, der kan anbefale en butik.