Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg håber nogen vil hjælpe. Jeg har søgt her på flatpanels, og har fundet en der foreslår noget andet end den LG jeg har kigget på. 47LH4000
Han skriver bare ikke hvilken, og måske har tiden ændret sig..

Den koster 7000kr

Jeg vil gerne ha 46" 100hz og mpeg4

Hvad skal jeg vælge til prisen nær de 7000kr?

Håber nogen kan hjælpe??

Og på forhånd mange tak.
Af Chester
Ok.. Nu har jeg ikke så meget forstand på tingene, men hvordan kan det være bedre når det ikke understøtter full hd. Yder mere er det et plasma tv der har et enormt strømforbrug. Billeder brænder fast.. vægten.. og ja hvad er der mere?

Vil du ikke uddybe hvorfor Panasonic plasma TX-P50X10Y frem for LG lcd 47LH4000?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tag et kig på vores test af X10Y i testsektionen. Læs derudover vores købsguide for at finde ud af hvorfor fuld HD er ligegyldigt. Den ligger i menuen på forsiden.
Af Chester
Tak for jeres svar.

Jeg har nu læst testen af X10Y.

Jeg syns ikke testen får mig til at vælge X10Y. Jeg havde før et sharp hvor højtalerne nemlig havde det problem X10Y'eren også har, og det er til at blive idiot af.

Hold kæft hvor er det svært at beslutte sig.

Syns X10Y får meget kritik, men ville LH4000 få endnu mere..

Hvad er det der gør LH4000 dårlig??? Er der nogen der har testen den eller har det. Hvad er det der ikke duer ved det?

Er der et andet tv i 46+ størrelsen der ellers kunne være interessant?
Af Vivi
Jeg har LG 42LH4000 stående i en kasse her i stuen. Har netop modtaget det i dag. Det bliver formentlig sat op i morgen - så kan jeg da lige give en tilbagemelding hvad vi syntes..
Af Vivi
Så har vi fået det sat op - og kæresten er ved at se den nye Star Trek film.
Jeg tror det er et glimrende TV.

Billedet er fint - det kan godt være at du kan få noget der er bedre, men nu har vi jo ikke noget at sammenligne med, så det er fint til os.

Der var ingen problemer med opsætning - vi satte strøm til, og så scannede den kanalerne, ingen problemer der. Vi har yousee kabeltv - grundpakken.