Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af oestr
Så kom jeg squ også til at købe 855'eren.

Kan konstatere at det er en super lækker skærm, både at se film på og at spille ps3 på. Call of Duty - Modern Warfare 2 ser fuldstændig forrygende ud.

Har endnu ikke konstateret summen udover den stille summen man kan høre, hvis man slukker for alt lyd og lækker øret til skærmen. Og her snakker vi helt hen til skærmen. En svag summen anes, er vist det nogle kalder plasma støj eller noget i den dur. Absolut ikke generende. Min PS3 slim laver mere støj end plasma skærmen.

Eneste minus pt er at jeg ikke kan finde DR HD.

Kan kun anbefale denne skærm. Ser super dejligt ud når den er sat helt tæt på væggen.

oestr

ps. Skal nok forsøge at finde ud af hvornår den er produceret. Satser på at jeg kan se det på kassen, når jeg skal på loftet næste gang for som martin v siger, er det ikke lige til at komme til når det først hænger helt op af væggen.
Af kskruger
oestr skrev:Så kom jeg squ også til at købe 855'eren.

Kan konstatere at det er en super lækker skærm, både at se film på og at spille ps3 på. Call of Duty - Modern Warfare 2 ser fuldstændig forrygende ud.

Har endnu ikke konstateret summen udover den stille summen man kan høre, hvis man slukker for alt lyd og lækker øret til skærmen. Og her snakker vi helt hen til skærmen. En svag summen anes, er vist det nogle kalder plasma støj eller noget i den dur. Absolut ikke generende. Min PS3 slim laver mere støj end plasma skærmen.

Kan kun anbefale denne skærm. Ser super dejligt ud når den er sat helt tæt på væggen.

oestr

ps. Skal nok forsøge at finde ud af hvornår den er produceret. Satser på at jeg kan se det på kassen, når jeg skal på loftet næste gang for som martin v siger, er det ikke lige til at komme til når det først hænger helt op af væggen.
Tillykke med din nye skærm, godt at høre at den er lydløs.

Og ja, du her noget så ret, det er en super flot skærm, når den hænger på væggen. Når man først har haft sådan en supertynd skærm, så vil man aldrig, gå tilbage til de kæmpe tv kasser, som Panasonic, Sony og Philips laver.
Af kasperand
oestr skrev:Så kom jeg squ også til at købe 855'eren.

oestr

Hvordan er image rentions i forbindelse med konsolspil?
Af jbplum
@kskruger, oestr, martin.v mf.

Hvilke vægophæng bruger I, og hvor langt sidder tv'et så fra væggen?

jbplum
Af kskruger
jbplum skrev:@kskruger, oestr, martin.v mf.

jbplum
Jeg bruger Samsung's eget ophæng og det hænger max 1 cm ud fra væggen.
Af jbplum
kskruger skrev:

jbplum
Det gad jeg også godt bruge, men det holder næppe til at bære et 26 kg tungt tv på en trævæg i en gammel københavnerlejlighed. Det er sådan en væg med tværgående træbjælker og siv mm. inde i væggen, som så er pudset op med mørtel. Det går nok ikke med kun en enkelt skrue, som jeg har hørt, man fæstner Samsungs vægophæng med?

jbplum
Af kskruger
jbplum skrev:
kskruger skrev:

jbplum
Det gad jeg også godt bruge, men det holder næppe til at bære et 26 kg tungt tv på en trævæg i en gammel københavnerlejlighed. Det er sådan en væg med tværgående træbjælker og siv mm. inde i væggen, som så er pudset op med mørtel. Det går nok ikke med kun en enkelt skrue, som jeg har hørt, man fæstner Samsungs vægophæng med?

jbplum
Det er ikke umuligt, at du kan bruge deres ophæng. Man kan vælge 2 forskellige måder, at sætte det op på. Afhænget af, hvordan ens væg er. Se den lille video fra Youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=dKsaaS1_d4E
Af martin.v

jbplum
Jeg har selv lavet mit så der er 40mm fra væggen og til fronten når den hænger på væggen - hvorfor give 1000kr for noget man kan lave gratis ::l og den sidder med 3 skruer i væggen..
[img]http://i68.photobucket.com/albums/i14/v ... C00469.jpg[/img]
[img]http://i68.photobucket.com/albums/i14/v ... C00480.jpg[/img]
Af Jeden
oestr: Tillykke med din skærm. Jeg fæstner mig ved at du siger du har fået en "næsten" lydløs skærm. Jeg har fået lovning fra Samsung at jeg kan få min byttet netop pga. denne summen/støj. Jeg skulle bare kontakte butikken jeg købte den i og sige det. Men så er det jo det bliver vanskeligt. Jeg fortsætter kampen, for jeg vil sgu også ha et støjsvagt tv. Der er jo selvfølgelig chancen for at det næste jeg får (hvis det kommer dertil) larmer ligeså meget.
Er der evt. nogen der har erfaring med en lignende situation mhp. ombytning
Af oestr
Hvordan er image rentions i forbindelse med konsolspil?
Er ikke noget jeg har lagt mærke til. Har dog ikke rå spillet ps3 endnu, men sad med en kammerat og spillede FIFA10 i ca 2 timer og vi bemærkede ikke noget. Skal lige tilføjes at han inden for de næste 14 dage nok også kommer til at investere i B855. Han sad sjovt nok ca 3,2 meter fra skærmen det meste af tiden, da det er den afstand han får til et kommende tv derhjemme. Også han var yderst tilfreds med både billed og summen.
@kskruger, oestr, martin.v mf.

Har købt Samsung's slim beslag. Og skærmen er ca 45 mm fra væk til yderkant af skærm. Og her irriterer det mig faktisk ganske meget af man ikke har et valg om man vil have fod eller beslag med i kassen. Er sikker på at foden ikke er synderlig billig at købe i løs vægt og det vil nok spare langt største delen af alle købere de 1100 kr de specielle beslag koster. Men ja, det er jo bare buisness.
Jeg har selv lavet mit så der er 40mm fra væggen og til fronten når den hænger på væggen - hvorfor give 1000kr for noget man kan lave gratis dry og den sidder med 3 skruer i væggen..
Lækkert nok. Overvejede det også selv, men besluttede mig alligevel til de originale.
oestr: Tillykke med din skærm. Jeg fæstner mig ved at du siger du har fået en "næsten" lydløs skærm. Jeg har fået lovning fra Samsung at jeg kan få min byttet netop pga. denne summen/støj. Jeg skulle bare kontakte butikken jeg købte den i og sige det. Men så er det jo det bliver vanskeligt. Jeg fortsætter kampen, for jeg vil sgu også ha et støjsvagt tv. Der er jo selvfølgelig chancen for at det næste jeg får (hvis det kommer dertil) larmer ligeså meget.
Er der evt. nogen der har erfaring med en lignende situation mhp. ombytning
Jamen den siger ikke meget. Men sidder man med lav lyd og decideret lytter efter summen så kan man godt høre en svag summen. Men det er absolut ikke noget vi ligger mærke til herhjemme.

Fik endelig fundet DR HD så glæder mig til at se hvordan billedet ser ud i aften.

oestr
Af CKR_DK
Har lige været nede i Fona Østergade Århus og købe et B855 til 13999 kr. Ok pris :)
Jeg er også meget spændt på hvor meget larm det giver fra sig.
Får det først om 1-2 uger :((
Af kskruger
CKR_DK skrev:Har lige været nede i Fona Østergade Århus og købe et B855 til 13999 kr. Ok pris :)
1-2 uger, uha...lang ventetid, når man bare gerne vil sin nye skærm :(
Af CKR_DK
kskruger skrev:
CKR_DK skrev:Har lige været nede i Fona Østergade Århus og købe et B855 til 13999 kr. Ok pris :)

Ja den skulle nok lige samles først :)
Nej......sælgeren sagde at deres levering var forsinket, og at Samsung vist også havde store problemer med at følge med ordrene.
Er der nogen der kender til dette her kaliberingsprogram,
Digital Video Essentials HD Basics Blu-Ray.
Er det pengene værd...ca 200 kr.
Af kasperand
CKR_DK skrev:
kskruger skrev:

Ja den skulle nok lige samles først :)
Nej......sælgeren sagde at deres levering var forsinket, og at Samsung vist også havde store problemer med at følge med ordrene.
Er der nogen der kender til dette her kaliberingsprogram,
Digital Video Essentials HD Basics Blu-Ray.
Er det pengene værd...ca 200 kr.
Tror bare du skal bruge indstillingerne fra testen herinde og spare de 200 8)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 28