Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Xkimo
Lidt hjælp ønskes.. Er lidt i vildrede om hvilke tv jeg skal vælge af disse to modeller.
Skal bruges til mediecenter. Og blueray.. Så ser helst at billedet har en super kvalitet til pengene. Hvis der findes et andet lcd derude i denne prisklasse som er værd at kikke på hører jeg det gerne.
Plasma er udelukket. . . :p
Af Jens Grønlund
Rasmus Larsen skrev:Personligt ville jeg vælge SL8000. W5500 har desværre ret store problemer med clouding, så det er lidt et bet.

Hej Rasmus
Hvad ville du vælge hvis SL8000 sammenlignes med LH 5000.
Skal have et 37 " til TV, DVD og Wii

MVH Jens
Af Jens Grønlund
Rasmus Larsen skrev:Bestemt SL8000. Jeg synes LG har rykket sig et ret stort skridt med SL serierne i forhold til LH serierne, som jeg personligt ikke er overbevist af.
Hej Rasmus

Tusind tak for rådet og en god hjemmeside som hjælper med at vælge rigtigt i denne jungle af meninger

MVH Jens
Af Xkimo
Okay mange tak. Lg det bliver ;) skal man presse sig selv til at vente til udsalg i det nye år? eller er det bagateller prismæssigt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du kigger på netpriser, så vil der ikke være januarudsalg. Det er typisk forbeholdt de fysiske butikker.
Af Xkimo
Okay der kan man bare se. Mange tak for hjælpen :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Netpriserne falder typisk mere jævnt, så du bør købe når behovet er der. Prisen vil altid falde i morgen, så når beslutningen er taget så undlad at tjekke priser mere ;)
Af calletv
Rasmus Larsen skrev:Personligt ville jeg vælge SL8000. W5500 har desværre ret store problemer med clouding, så det er lidt et bet.
Hej Rasmus, er det ikke problematisk, at du anbefaler W5500 med "award", når du her udtaler at det ikke er et særligt godt TV??
Af jbartens
Han udtaler da ingen steder at det ikke er et godt tv?? Han siger blot at clouding er et stort problem på denne model. Alle fjernsyn har deres mangler... Han vurdere blot de 2 fjernsyn og synes at cloudingen på sony trækker mere ned end manglerne på LG's. Det synes jeg ikke er så svært at forstå...