Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af CrazyA
andy83 skrev:Hey alle sammen. vil lige dele ud her af mit suveræne scoop. Har lige købt et G10 42" til kun 4999 kr i Bilka. Det kan på ingen måde gøres billigere og det er den Europæriske model (altså g10e)

Fantastisk pris
Damn, det var billigt. Tillyke med dit køb :)
Af Marqzen
Tak for oplysningen. Sådan én må jeg hellere nappe hvis der er flere.

For lige at være helt sikker.

1) Den europæsike model - den er fin nok til Danske forhold ikke? Eller er det noget jeg skal være opmærksom på?

2) Den skal transporteres stående right?

3) Er der plads i de flesre personbiler til sådan en kasse?
Af hdmi
Marqzen skrev:Tak for oplysningen. Sådan én må jeg hellere nappe hvis der er flere.

For lige at være helt sikker.

1) Den europæsike model - den er fin nok til Danske forhold ikke? Eller er det noget jeg skal være opmærksom på?

2) Den skal transporteres stående right?

JA....JA....NEJ.
Af Marqzen
Tak....

SHIT! Havde tænkt mig at køre fra Odense her om et par timer. Det er en lang dyr tur hvis den ikke kan være der. Er der nogen der kender målene på sådan en kasse.

Jeg bliver sku' nød til at finde ud af det inden jeg kører. Jeg kan tage en trailer med, men der kan den sku ikke stå sikkert :(

HELP!
Af woo
jeg arbejde selv i bilka vejle, og i sidst gang vi kom af med en p42g10tE var det til 6499 kr. at de i Næstved har/havde den til 4999 kr er nok fordi de er bange for at de aldrig ville komme af med dem.

I bilka vejle kommer vi af med 1-2 plasme tv om månden, hvor i mod 50-100 lcd om dagen(det er total håbløs med alt det lys som der er i en bilka).
Nej men kan låne en gratis trail https://www.freetrailer.dk/da/afhentningsteder.aspx (15kr. hvis du vil booking hjemme fra)
Af Sten
Kassens mål er 115*77*28 cm (BxHxD).
Af palle22
Har snakket med Bilka i Næstved. De kan sende den for 425,- kr.

42" er desværre for stort til mig, siger kæresten :-)

Kontakt dem, hvis det er relevant. Men der er nok snart udsolgt, så skynd dig!
Af Marqzen
woo skrev:jeg arbejde selv i bilka vejle, og i sidst gang vi kom af med en p42g10tE var det til 6499 kr. at de i Næstved har/havde den til 4999 kr er nok fordi de er bange for at de aldrig ville komme af med dem.

I bilka vejle kommer vi af med 1-2 plasme tv om månden, hvor i mod 50-100 lcd om dagen(det er total håbløs med alt det lys som der er i en bilka).
Nej men kan låne en gratis trail https://www.freetrailer.dk/da/afhentningsteder.aspx (15kr. hvis du vil booking hjemme fra)
Jeg har mulighed for en trailer... men det virker noget riski at transportere et oprejst plasma TV i en sådan?
Kassens mål er 115*77*28 cm (BxHxD).
Mange tak!
Har snakket med Bilka i Næstved. De kan sende den for 425,- kr.
Jep, men man skal betale in-person. Men ja, det er selvfølgelig en mulighed hvis jeg ikke kan få det med. Det er bare en ret lang og dyr tur bare for at betale :D
Af Sten
En trailer er en dårlig løsning, idet du ikke har fuld kontrol over påhængskøretøjet. Såfremt skærmen vælter med en skade til følge, er det for egen regning. OK, hvis du kan have den i bilen (læs: stor bil/van/varebil).

Lader du Bilka sørge for transporten hænger den på Bilka, såfremt der opstår en skade under transporten til din bopæl.
Af woo
Jeg har mulighed for en trailer... men det virker noget riski at transportere et oprejst plasma TV i en sådan?
Hvis du kommer fra odense så lån en i bilka odense find et eller anden du kan bruge til at sætte imellem tv`et og siden på trailen.(ved os i vejle har vi normalvis et par engangs/pap paller eller eller nogen tomme papkasser som folk mere end gerne må få, hvilken jeg også vil tro de har i Odense eller Næstved)
Af palle22
Man kan sende dem en check. Det var det de sagde til mig.
Af Marqzen
woo skrev:
Hvis du kommer fra odense så lån en i bilka odense find et eller anden du kan bruge til at sætte imellem tv`et og siden på trailen.(ved os i vejle har vi normalvis et par engangs/pap paller eller eller nogen tomme papkasser som folk mere end gerne må få, hvilken jeg også vil tro de har i Odense eller Næstved)
Fin idé, men Bilka Odense forhandler slet ikke pana (sagde de i telefonen).
Man kan sende dem en check. Det var det de sagde til mig.
Hmmm... ja - som så meget andet er der sikkert forskel på hvem man taler med i butikken. Nogen ved mere eller er mere hjælpsomme end andre :(

Men nu har jeg målene. Så må jeg lige prøve når bilen ankommer.
Af woo
Fin idé, men Bilka Odense forhandler slet ikke pana (sagde de i telefonen
lån en trail i Odense og kør derefter til Næstved, husk det er sammen sted du låne trail du skal kommer tilbage med igen
Af Søren69
... nu er de i hvert fald udsolgt. Har lige talt med Bilka Næstved. Jeg var for sent på den.