Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MikkelK
Var den glade ejer af et philips pf9830 37" tv. indtil for ca. 14 dage siden, hvor jeg kom hjem fra arbejde og det, samt min soundbar lå smadret på gulvet... Var først overbevist om at jeg havde klokket i det da jeg hængte det op, men ved nærmere eftersyn viste det sig, at de beslag som sider i TVet var knækket (måske fordi de er lavet af plastik!!!)

Klagede til philips og sendte defekte beslag ind til dem, men de afviser, at det er deres problem. Som de siger: Det må være en udefrakommende begivenhed som har forudsaget uheldet og desuden burde du have haft en montør til at hænge TVet op...

Anyway, så får jeg repareret TVet (elite forsikring) men jeg kan da ikke hænge det op igen med de samme beslag? Jeg tør heller ikke anskaffe mig en ny soundbar, da den jo hænger under TVet ...Og hvor mange af jer får en montør til at hænge jeres fladskærm op?

Aldrig mere Philips!
Af kasperand
MikkelK skrev:Var den glade ejer af et philips pf9830 37" tv. indtil for ca. 14 dage siden, hvor jeg kom hjem fra arbejde og det, samt min soundbar lå smadret på gulvet... Var først overbevist om at jeg havde klokket i det da jeg hængte det op, men ved nærmere eftersyn viste det sig, at de beslag som sider i TVet var knækket (måske fordi de er lavet af plastik!!!)

Klagede til philips og sendte defekte beslag ind til dem, men de afviser, at det er deres problem. Som de siger: Det må være en udefrakommende begivenhed som har forudsaget uheldet og desuden burde du have haft en montør til at hænge TVet op...

Anyway, så får jeg repareret TVet (elite forsikring) men jeg kan da ikke hænge det op igen med de samme beslag? Jeg tør heller ikke anskaffe mig en ny soundbar, da den jo hænger under TVet ...Og hvor mange af jer får en montør til at hænge jeres fladskærm op?

Aldrig mere Philips!
Kun dem der arbejder i en bank, men ved desværre ikke hvor mange af dem der er herinde ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvorfor er det kun bankfolk, der får montører til at hænge en skærm op? Tjener de flere penge end os andre, eller er de bare specielt hjælpeløse? 8)
Af Cutter
Hehe,,,der kunne jeg sgu ikke la' være med at grine :D
Af Sten
Bankfolk får bonus ... mens finanskrisen står på. Det gør andre så ikke! Derfor har bankfolk råd til at anvende en "beslagophængningssnedker".

Soundbar! Gør som jeg - hæng den over TV'et. Så befinder den sig også i mandshøjde! ;)
Af mbs1979
Hehe jeg skla sgu snart til og arbejde i en bank men jeg hænger selv mit skrammel op ;-)