Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ceacer
Jeg har udkig på et af disse to TV:

http://www.pricerunner.dk/pc/2/TV-Produ ... 47=1225347

Som jeg ser det så består forskellen i den manglende zoom funktion i 7090, men den har til gengæld DVB-C HDTV, som jeg kan forstå er vigtig, når jeg har kabel TV. Men vil DVB-C HDTV sige at man ikke har mulighed for at se HD TV med 7070 udgaven?

Hvad gør zoom funktionen?

Er der ellers noget der skulle tale for 7070 udgaven fremfor 7090? Umiddelbart synes jeg 7090 virker bedre.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
7070 er den danske model. 7090 er den udenlandske. Zoom funktionen findes på begge. Pas på med at brug Pricerunners specifikationer; de er ikke udtømmende og helt korrekte.

Du skal gå efter 7070 frem for 7090. Førstnævnte vil med garanti virke på et dansk kabel-tv net. Den har en DVB-C tuner med mpeg4 til HDTV.

Har du læst vores anmeldelse af B7000 serien? Personligt vil jeg anbefale dig at gå efter 8000 serien i stedet.
Af ceacer
Jeg er helt ny herinde på siden, så jeg har ikke læst den anmeldelse. Har du et link og evt også hvis I har en anmeldelse af 8000 serien. Jeg troede faktisk at den eneste forskel på de to var lidt flere hz og at man ikke rigtig kunne mærke den store forskel. Men hvis jeg tager fejl, må du meget gerne fortælle lidt mere om det.