Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kskruger
Det var ikke lang tid, Karsten Ree gav ZEPTO til at vise at det var et bære dygtig mærke. Men rigtig synd, for de mange som har købt deres produkter og som ikke ved om der er service på det eller ej. Man må håbe, at ingen har penge i klemme, for vare de ikke har modtaget.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det kan næppe undgås at der sidder en god portion triste kunder uden PC eller TV og uden penge. Synd for selve konceptet og produkterne var jo ganske fine.
Af Kickstart
Ole De Leneer kørte Alfawiew i stumper og stykker, så det kommer vel ikke bag på nogen at Zepto drejer nøglen rundt også!.
Af Ponduus
Så må jeg bare krydse fingre og håbe min Zepto bærbar holder sig kørende.

En skam de ikke kunne holde sig oven vande. Har kun haft gode oplevelser med Zepto, så synes bestemt det er en skam.
Brugeravatar
Af Weissbier
"It takes money to make money" og penge i den nødvendige størrelsesorden er der ikke ret mange i Danmark, der har - i hvert fald ikke, når vi taler forbrugerelektronik. Vi må overlade den slags til udlandet.
Af john
mon ikke der bliver et konkursudsalg nu så?
Af BastianDK
Hvem vandt egentlig jeres konkurrence på 42” Zepto Ultra Thin ? - Eller blev der ikke udtrukket en vinder grundet Konkursen ?
Af MVP_
Synes ikke jeg andet steds har set oplysning om afslutningen af konkurrencen, så mon ikke der kommer et svar her i dette emne! :)
Af Cutter
Jeg tror at det har været en "lusket" måde at prøve at få folk ind på deres hjemmeside, i håb om at få penge til deres konkurs ramte forretning,,!

Jeg gætter på at hvis man så lige har købt en vare, ville de nok ikke sende den, men beholde dine penge (og din vare) for betaling af konkursen, til div. kreditoere ::l
Af mhca
Jeg mener nu at have læst, at alle forudbetalinger vil blive betalt tilbage, så der ikke er nogen kunder, der står både uden penge og uden at have modtaget et produkt.

Ang. konkurrencen er jeg også nysgerrig om præmien måtte sløjfes...
Af Cutter
Cutter skrev:Jeg tror at det har været en "lusket" måde at prøve at få folk ind på deres hjemmeside, i håb om at få penge til deres konkurs ramte forretning,,!
Medmindre jeg har vundet :p
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Vi nåede heldigvis lige at få konkurrencen igennem før Zepto lukkede og slukkede, så der var en heldig vinder af Tv'et.

Vinderen blev Frederik Kehler fra Østerbro, og han fik direkte besked per mail.

Konkurrencen var i øvrigt den største hidtil og der var flere end 3.000 unikke (når dobbelttilmeldinger, forkerte svar osv. er frasorteret) brugere tilmeldt.