Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Linnebjerg
hej

Hvordan er samsungs 5 serie plasma ift 4 serien?? er der nogle nævneværdige forskelle (udover noget design), eks billedkvalitet, sort gengivelse osv osv??

Har lavet en anden tråd hvor jeg søger lidt info om deres plasma skærme generelt og deres plasma vs deres lcd/LED.

Så fyr endelig løs....

hilsen

Martin
Af Denner
Så blev mit tv sgu sendt af sted, det gik da pænt hurtigt :)

Så må vi se hvornår det dukker op og hvem der kommer med det, spændende bliver det i hvert fald :p
Af mkirkelund
Denner skrev:Så røg der en Samsung PS-50B551 i kurven hos www.redcoon.dk og betalingen er allerede gennemført via Click&Buy, det hele løber op i 7009kr ink levering til DK, det er sgu billigt.

Det fedeste er næsten at jeg slipper for den røde "ramme" om tv'et og at prisen samtidigt er helt i bund 8)
Så vidt jeg kan se er den UDEN DVB-C tuner. Er dette korrekt? Det er egentligt det som afholder mig fra at bestille den.
Af BeerSmurf
Så vidt jeg kan se er den UDEN DVB-C tuner. Er dette korrekt? Det er egentligt det som afholder mig fra at bestille den.
eeh... er du sikker på det er den samme post vi læser? :p ;;) :p
men bare for at koge det ned, så er der DVB-C tuner i, og den er kompatibel med YouSee. Længere tilbage er der enda en kort beskrivelse af hvordan tuneren skal sættes op, hvis det er din TV-udbyder.
Af Denner
Så skulle mit tv komme i dag, endelig kan man fristes til at sige ;;)

Det er bestilt ved Redcoon.dk og det kan så IKKE anbefales, de er MEGA langsomme og har ikke styr på en skid, rent ud sagt, 14 dages levering for et tv der stod og stadig står som værende på lager på deres hjemmeside, det er bare ikke godt nok !:(

Well, nok brok for nu, håber bare at fragtmanden husker at ringe ( som lovet ) før ankomst og at tv'et er i fin stand når det dukker op :)

Melder tilbage når det er kommet op at hænge i løbet af ugen 8)
Af Wickvaz
Har fulgt tråden, og kunne godt tænke mig, at høre om du har fået dit tv, og om du er tilfreds med det?
Af Kim_Superman
Jeg har lige modtaget mit Samsung ps50b550 i dag og må sige at jeg er positivt overrasket over fjernsynet.
Jeg er absolut ingen ekspert når det kommer til fladskærme, men elsker at se film og derfor ville jeg gerne have en større skærm end min forhenværende (37")..
Indtil videre kører det hele super.. Ved lav lydstyrke kan man høre blæseren køre, men udover det er jeg ovenud lykkelig for mit valg.. Er overrasket over hvor meget fjernsyn jeg har fået for pengene:) og billedkvaliteten er SUPER