Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af FnaX
Heysa Flatpanels,

Jeg står med 6000kr i hånden og et hav af fladskærms TV, og en masse tvivl. Jeg havde set mig lun på et LG 42LH5000, da komplett havde det på tilbud til netop 6000kr, hvilket nu er ophørt :( (Det passede ellers med designet på min LG PC skærm hehe).

Jeg har også kigget lidt på nogen af panasonics plasma modeller, men jeg kommer til at bruge det meget til min computer også, og jeg har hørt at plasma TV ikke er så glade for stille stående billeder. Så jeg har lidt fravalgt plasma TV af den grund.

Men hvilke TV modeller er der mest bang for the buck for med et budget på 6000kr lige nu? Eneste krav er sådan set at det skal være minimum 40" og understøtte Full HD :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Soyn 40W5500 går et par hundrede over budgettet, men kan være et fint bud. Desværre er der problemer med clouding (hvor baggrundsbelysningen er ujævn) på modellerne, men du kan også være heldig at få en model helt uden problemer.
Af FnaX
Det ser ud som et okay TV ja, og det gør ikke så meget at det overskrider budgettet med et par hundrede.

Jeg tænkte på om der er nogen der har styr på parallelimport? Hvis jeg nu køber et TV der er parallelimporteret, kan jeg så sagtens bruge det med boxertv CA-modul og se alle kanaler? Jeg er klar over at der måske ikke er dansk menu, hvilket er lige meget hvis der bare er engelsk, og at der måske ikke er dansk manual med. Er også klar over der er noget med nogen garantier, men det er mere det med om jeg kan bruge det til DVB-T fra Boxer TV?