Log ind med sociale netværk
21 nov 2009, 10:05
PS50B550T4WXXC er det fulde modelnavn, hvis jeg kan stole på det der står på kassen.
Mht. Motion Plus, så har denne model noget de kalder "Full HD Motion" - Jeg aner ikke hvad det er, men det lyder da herligt
Hvis man som jeg står med et stramt budget at indkøbe for, og gerne vil have en skærm i omkring 50", så syntes jeg at denne var noget af det bedste køb jeg kunne gøre.
Mht. Motion Plus, så har denne model noget de kalder "Full HD Motion" - Jeg aner ikke hvad det er, men det lyder da herligt
Hvis man som jeg står med et stramt budget at indkøbe for, og gerne vil have en skærm i omkring 50", så syntes jeg at denne var noget af det bedste køb jeg kunne gøre.
21 nov 2009, 12:15
hos redcoon kan man købe en ps50b551 til 6695 kr
http://www.redcoon.dk/index.php/cmd/sho ... PS_50B551/
Det er godt nok billigt - den enste forskel som jeg kan se det til 550 er farven på kanten.
Er der nogel der kan fortælle om motion plus er vigtigt og evt. om det er noget man kan slå fra og til på ps50b650 ?
http://www.redcoon.dk/index.php/cmd/sho ... PS_50B551/
Det er godt nok billigt - den enste forskel som jeg kan se det til 550 er farven på kanten.
Er der nogel der kan fortælle om motion plus er vigtigt og evt. om det er noget man kan slå fra og til på ps50b650 ?
21 nov 2009, 12:54
Det er godt nok billigt! Hvad jeg lige har kunnet skimme mig frem til, så er det kun farven der er til forskel. 550 har en rød kant, 551 en grå.
Motion-tingen kan vidst ikke slås fra - Til gengæld har skærmen en enorm fin demo-funktion hvor halvdelen af skærmen kører med motion-dimsen og den anden halvdel uden.
Motion-tingen kan vidst ikke slås fra - Til gengæld har skærmen en enorm fin demo-funktion hvor halvdelen af skærmen kører med motion-dimsen og den anden halvdel uden.
21 nov 2009, 13:02
Ved du om DVB-T mpeg 4 funger som den skal - kan de se undertekster ?
Fik du opdateret firmware på den ?
BeerSmurf skrev:PS50B550T4WXXC er det fulde modelnavn, hvis jeg kan stole på det der står på kassen.Hvordan er den ?
Mht. Motion Plus, så har denne model noget de kalder "Full HD Motion" - Jeg aner ikke hvad det er, men det lyder da herligt![]()
Ved du om DVB-T mpeg 4 funger som den skal - kan de se undertekster ?
Fik du opdateret firmware på den ?
21 nov 2009, 16:54
DVB-T har jeg ikke kigget på - Vi har YouSee, så har ikke den store mulighed for at smide en alm. antenne på. Men DVB-C virker som sagt fortrinligt.
Firmwaren har jeg ikke forsøgt mig med endnu - Prøver at finde lidt mere info inden jeg kaster mig ud i det. Må indrømme jeg er en smule nervøs for at det ødelægger mere end det gavner. Specielt når jeg heller ikke kan finde en beskrivelse af hvad der er lavet af ændringer.
Firmwaren har jeg ikke forsøgt mig med endnu - Prøver at finde lidt mere info inden jeg kaster mig ud i det. Må indrømme jeg er en smule nervøs for at det ødelægger mere end det gavner. Specielt når jeg heller ikke kan finde en beskrivelse af hvad der er lavet af ændringer.
23 nov 2009, 13:30
Så røg der en Samsung PS-50B551 i kurven hos www.redcoon.dk og betalingen er allerede gennemført via Click&Buy, det hele løber op i 7009kr ink levering til DK, det er sgu billigt.
Det fedeste er næsten at jeg slipper for den røde "ramme" om tv'et og at prisen samtidigt er helt i bund 8)
Det fedeste er næsten at jeg slipper for den røde "ramme" om tv'et og at prisen samtidigt er helt i bund 8)
23 nov 2009, 14:07
Denner, du må lige give lyd når du har
modtaget det og fået det op at køre.. Får først bestilt et efter den 1. Så må forsøge at holde ventetiden ud;)
modtaget det og fået det op at køre.. Får først bestilt et efter den 1. Så må forsøge at holde ventetiden ud;)
23 nov 2009, 15:33
.......og gerne hvordan DVB-T mpeg 4 virker.
Fandt denne debat på avforum:
Thanks, I'm going to buy a Samsung Plasma model PS50B550. Actually, I've been following this forum SAMSUNG B550 - How to enable MKV & DIVX/XVID playback but I didn't know if it worked also with plasma TV (the thread is about LCD).
Are you happy with it? What about the processing bug with 50Hz material? Does your tv suffer with this problem?
Here's your tv deciphering
PS50B550T4WXXC
P=PLASMA
S=Europe
50=Screen Size
5=Series
5=Position within series
0=Variant eg different colour speaker cover
B=2009
T=Tulip
4=4TH case design of Tulip
W=it has a MPEG-4 DVB-T/DVB-C tuner in.
X=means it's a complete assembled product
XC=COUNTRY
Deciphering Samsung product codes
Jeg synes at det lyder meget interessant at man på nogle af modellerne via service menuen aktivere features fra PS50B650.
Fandt denne debat på avforum:
Thanks, I'm going to buy a Samsung Plasma model PS50B550. Actually, I've been following this forum SAMSUNG B550 - How to enable MKV & DIVX/XVID playback but I didn't know if it worked also with plasma TV (the thread is about LCD).
Are you happy with it? What about the processing bug with 50Hz material? Does your tv suffer with this problem?
Here's your tv deciphering
PS50B550T4WXXC
P=PLASMA
S=Europe
50=Screen Size
5=Series
5=Position within series
0=Variant eg different colour speaker cover
B=2009
T=Tulip
4=4TH case design of Tulip
W=it has a MPEG-4 DVB-T/DVB-C tuner in.
X=means it's a complete assembled product
XC=COUNTRY
Deciphering Samsung product codes
Jeg synes at det lyder meget interessant at man på nogle af modellerne via service menuen aktivere features fra PS50B650.
23 nov 2009, 16:20
På forhånd tak !
Denner skrev:Så røg der en Samsung PS-50B551 i kurven hos www.redcoon.dk og betalingen er allerede gennemført via Click&Buy, det hele løber op i 7009kr ink levering til DK, det er sgu billigt.Kan jeg bede dig om at skrive den fulde modelbetegnelse for den ?
På forhånd tak !
23 nov 2009, 21:39
plasmaoskar skrev:Det gør jeg, regner desuden med at snuppe en securator.dk forsikring med når den lander, det står mig i 799kr så er der FULD garanti mod pixel fejl, burn-in og låne tv hvis det skulle gå i stykker og jeg er dækket i 4år 8)Denner skrev:Så røg der en Samsung PS-50B551 i kurven hos www.redcoon.dk og betalingen er allerede gennemført via Click&Buy, det hele løber op i 7009kr ink levering til DK, det er sgu billigt.Kan jeg bede dig om at skrive den fulde modelbetegnelse for den ?
På forhånd tak !
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto