Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af urbananen
Jeg sidder her med begge afspillere. En af dem skal sælges, men har ikke sat S360'eren til før, så kender ikke til den.

Er godt tilfreds med min PS3, MEN.. Den sluger sgu strøm som et ondt år, og bruger den faktisk kun til at se film på.

Kan min S360'er køre lyden som PCM? Det er nemlig den eneste mulighed jeg har for at få HD-lyd.

Og er kvaliteten ellers lige så god på filmene?
Brugeravatar
Af Weissbier
Du kan godt sende lyden ud som PCM via den digitale udgang på S360. Billedet er absolut i orden (jeg har ikke set PS3). Jeg havde den kort tilsluttet, da jeg forærer mine forældre en i julegave, og den så flot ud. Betjeningen er endda hurtigere end på min egen Denon. Man får åbenbart ikke alt for kr. 7.500! :)
Af urbananen
Det blev sgu en kort tråd. Fik solgt S360'eren i stedet til en fair pris..
Kom til at tænke på at jeg hellere ville ofre en ordentlig slat penge til den næste afspiller når det skal være.
Så fik jeg da 20 Blueray film for 1.000kr. Det da også ganske fair må man sige 8)

Synes du ellers du får noget ud af Denons?
Har selv overvejet en Pioneer, men ved ikke hvor meget mere man får for pengene.
Brugeravatar
Af Weissbier
Det er min første BD-maskine. Objektivt set er den vel ikke merprisen værd, når jeg ikke har noget surroundanlæg osv., men jeg havde et gavekort til Hi-Fi Klubben, og så ville jeg gerne have maskine, der så ud og føltes som kram, og det har jeg i høj grad fået. Den matcher på den måde resten af mit udstyr. En lille "plastikæske" til kr. 1.500 ville ikke givet mig den samme ejerglæde.

Pioneers maskiner skulle være gode, har jeg læst, så jeg kan godt forstå, at du overvejer sådan en.