Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af eXeel
Til stuen bliver det er Panasonic X10 eller G10 42", men soveværelset skal også have en fladskærm.
Størrelsen tror jeg ender på 32" max, da det ikke skal være til andet end alm. tv ind imellem og måske en film, men stuen bruges mest.

Jeg fører et antennekabel derind, formentlig via et T-stik og går ud fra jeg på denne måde kan få digitalt i både stuen og soveværelset?
Bare begge TV har DVB-C tuner.

Så... hvilket TV anbefaler I?
Max 32".
Max 3.000 kr, gerne lavere.
Med DVB-C tuner (MPEG 4)

EDIT
Jeg kan se på linket her, at priserne er det samme som for Panasonics 42" X10:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... oveærelset

Det synes jeg er for meget. At give 3-5.000 for et 26-32" til soveværelset. Er det prisen?
Af Integra
Jeg låner lige denne tråd, da jeg står med nogenlunde samme spørgsmål. Efter længere søgen og læsning herinde havde jeg ellers besluttet mig for et viewpia TV, men producenten står overfor en konkurs, så dette er desværre ikke længere muligt.

Selv skal jeg bruge et TV på 19-22", der skal bruges på et lille kontor. Har lige pt. et billigt fra Aldi stående, men på trods af min ellers meget lille skepsis overfor TV billeder, er dette TV mig for dårligt.

Det er tydeligt at mærke at interessen for de helt små fladskærme er næsten ikke eksisterende, hvilket gør at det er svært at finde anmeldelse på disse.

Nogen der udfra erfaringer eller blot viden, kan anbefale et TV. Om der er indbygget DvD er underordnet. Prislejde vil jeg helst ikke over 3k.
Brugeravatar
Af joenson
Hej.

Jeg købte for ca 1 år siden et SAMSUNG LE22A656 for kr. 3.600,-. Det har et ganske glimrende billede med en opløsning på 1680 x 1080 og 100 Hz billedfrekvens.
Det har som jeg ser det kun problemer i de mørkeste scener.

Mon ikke sådan et kan fåes for under kr. 3.000,- idag.?

Vh

Carsten :s