Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BC
Underskrift indsamling til Samsung Nordik, vedrørende mangel på opdatering som kan løse problemerne på fjernsyn som er fra 8 månder til 2 år gammle. Håber på at vi i sammen kan lægge et press på Samsung.

1. Sortering af de Digitale kanaler.
2. EPG = Elektronisk Program Guide herunder bla. manglende lyd og mini TV når man bruger EPG.

Bo Cramer model = LE 46 A866S1 WXXE købs dato 6/2 - 2009.[/list]
Senest rettet af BC 20. nov 2009, 23:47, rettet i alt 2 gange.
Af Nick_S
I vidste vel at de havde disse problemer da I købte jeres tv? Så tror nu ikke i får meget ud af at klage.
Af BC
Nu fik jeg mid tv som den første i Danmark så hvordan hade du tænkt dig at jeg skulle kunne vide de ting på forhånd ? Det stod jo ligsom ikke i nogen butik i Danmark på tidspunk for bestiling eller levering.
Af Aviator
Jeg håber da så absolut man får noget ud af et "klage" sin nød. Den eneste måde at forbedre sig på er at modtage kritik ...

Samsung kan vel ikke være tjent med at over 11.000 personer har klikket ind på http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=12437

Mit TV er købt i Januar, og på det tidspunkt kunne jeg på ingen måde, ej heller ikke i min vildeste fantasi forestille mig at kanalsortering og EPG ikke ville virke - i min verden er det helt logisk at disse ting virker.

EPG virker når jeg sætter det til Finsk, så funktionen er der, bare ikke 100% (Finsk setup giver andrer problemer, så er ikke løsningen)

Kort og godt Samsung bør kigge ind ad, og respektere de kuner som har købt et produkt med "forældet" firmware - det kan jo ændres!!

"gamle" kunder er også "nye" kunder (Måske)
Af BastianDK
Nick_S skrev:I vidste vel at de havde disse problemer da I købte jeres tv? Så tror nu ikke i får meget ud af at klage.
Jeg havde ingen anelse om at der var de mangler på Tvét. Var jeg bekendt gjort med disse, havde jeg helt sikkert valgt et andet TV.

Men du har sikkert ret i at man intet forud af det. De er jo godt klar over utilfredsheden og gør alligevel ikke noget hel hjertet for at udbedre det.

Det eneste jeg har lært fra Samsung er at jeg er færdig med at købe deres produkter med den firma politik de har valgt at fører overfor eksisterende kunder.

@BC. opret en facebook gruppe eller lign. Der er det måske nemmere at se hvor mange du kan få samlet, samt du kan få dem med som måske ikke lige har en porfil herinde.(eller evt. suppler med en facebook gruppe.)
Af BC
Hej Bastian :)

Tak for dit indlæg og gode ide, jeg vil forsøge at lave en grupe på Facebook som du forslår. Nu når du heller ikke er tilfreds med dit TV / Samsung så forstår jeg ikke at du ikke skriver dig på listen over fustrede kunder hos Samsung ????? Eller er det en fejltagelse :((
Af Nick_S
Eftersom Samsung som sådan ikke ser den manglende kanalsortering som en decideret fejl, mener jeg stadig ikke at i vil få den store succes med en klagesag.

Men hvad, dermed ikke ment at jeg ikke ønsker jer alt held og lykke med det :)
Af BC
Hvis du skulle ha ret i din påstand så finder jeg det modsigende at Samsung dagen før det analoge singnal slukkede i Danmark, ja så lage Samsung på deres hjemmeside en opdatering til deres nye LED Tv ud så kunder som hade købt disse Tvér kunne fortage en kanal sorterig.

Så fejl eller ikke ??? Så har Samsung jo plusligt fundet det værdifuldt i den konkorance sitovation som de befinder sig i at korigere sotware så den lever op til kundernes forventninger ..... Hvor svært kan det være at gøre dem der har købt 100% tilfreds med deres Samsung produkt.
Af BastianDK
Nick_S skrev:Eftersom Samsung som sådan ikke ser den manglende kanalsortering som en decideret fejl, mener jeg stadig ikke at i vil få den store succes med en klagesag.
Nu er der jo også EPG der ikke virker..
BC skrev: Nu når du heller ikke er tilfreds med dit TV / Samsung så forstår jeg ikke at du ikke skriver dig på listen over fustrede kunder hos Samsung ????? Eller er det en fejltagelse
Det var ikke en fejltagelse - Jeg tror som BC ikke at det hjælper at fortælle Samsung noget de godt er klar over i forvejen og for så at høre på deres søforklaringer i øst og vest om statiske tunere, om Yousee, stofa og alle andre som er skyld i problemet.

Istedet har jeg bare accepteret at jeg ikke var grundig nok til at kigge og undersøge i Fora som dette her, inden jeg foretog mit køb, men først begyndte at undersøge da jeg "opdagde" de mangler der var.
Af BC
Ny er det jo ikke revolsionerene nye ting der er tale om ! Mid GAMLE TV B&O som har være på market i nu snart 15 år har jo valge fri kanal placering ........ :( Så er det da en underlig indstiling at man skal sætte sig ind i om et 15 år nyere tv har det samme. Jeg går da udfra at når jeg køber en ny bil så starter man den med nøgle og ikke med håndsving (B
Af kiv
Jeg var nede i den lokale expert for at se på et nyt tv, og spurgte omkring program sortering på samsungs produkter da jeg har læst en del herinde at der har været en del bøvl med det.

Svaret var at Samsung viste godt at det var et problem så de havede lavet en ny firmware til rettelse af dette prob. for 1 uge siden.
Om det var en del af den salgsgas der blev fyret af eller om der er hold i det ved jeg ikke.

Noget helt andet OT.
Jeg var godt nok skuffet over mødet med sælgeren i expert Esbjerg.
Vaglet faldt på Pana V10 men i stedet for at købe der til 14999,- gik jeg længere ned af gågaden og købte i hifiklubben til 11800,-.
Ved godt at det kan anskaffes billigere over nettet men jeg har ikke noget imod en lidt højere betaling hvis servicen følger med.
Af thekril
LE32A447T2W

Ca. ½ år gammelt. Har skrevet en mail til samsung som der blev svaret på indenfor 5 timer, "svaret" var bare at de ikke vidste noget så skrev om jeg kunne få fat i en højere stående hvilket ikke var muligt! skal aldrig mere have fingrene i samsung. Tror jeg tager ned i butikken og spørger om det ikke er vildledende markedsføring, ikke at oplyse om manglende funktioner, der findes på 10 år gamle tv!