Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lis
Nu vil jeg - igen - udstille min uvidenhed: (B
Efter at have læst anmeldelserne af hhv. 8000 og 9000 hælder vægtskålen mest mod 8000 (selvom jeg var meget fascineret af det tynde 9000).
Men det skal jo op på væggen - og helst så tæt på som muligt. Hvilket ophæng skal jeg så bruge? Er der nogen, der kan rådgive her? O-O
Og så den helt dumme:
Jeg har et Yousee kort (abonnerer på favoritkanaler - bl.a. golfkanalen). Kan det proppes direkte i fjernsynet? eller skal man også have et særligt modul til at sætte i fjernsynet? Ja, bær over med mig. Jeg er helt blank her. O-O
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hej Lis

Du skal have et modul for at sætte dit YouSee kort i Tv'et - ja. Men herefter så kan du også køre alle kanalerne digitalt og styre med Tv'et fjernbetjening.

Mht. vægbeslag så prøv eventuelt at kig på Vogels vægbeslag. De har utroligt mange varianter og det er god kvalitet.
Af Samson1te
Hej Lis

Nu ved jeg ikke hvor meget du vil ofre på den slags, men et vægophæng behøver ikke koste alverden i mine øjne, for at fungere.

Her er et link til avcables.dk:
http://www.avcables.dk/vaegbeslag/vaegb ... 67_da.html,

Her har jeg selv lige handlet kabler og vægophæng og fået en superb behandling. Du kan roligt ringe til dem og få kompetente svar, hvis du skulle have spørgsmål. (De er endvidere meget roste på Trustpilot)

Jeg har selv købt dette vægophæng - primært fordi fjernsynet kun kommer til at hænge 2,2 cm fra væggen, og da dit TV er slim, vil det sikkert klæ det :-)

Mvh Samuel
Af Lis
Tak til Rasmus og Samuel :)
Min søn kom med et ophæng til mig. Jeg ved ikke, hvad det hedder. Fjernsynet sidder ikke helt fladt til væggen, men forsiden er nu i alt 9 cm. fra væggen. Det ser ok ud, og så er der plads til at stikke hånden ind bagved og sætte CA-modulet i, når jeg får det i næste uge. Så jeg er glad.
Jeg er også glad for den store hjælp, jeg har fået her på siden. Både med test-resultater og med mine spørgsmål. Dejligt, at de er blevet taget seriøst. På den måde er jeg blevet lidt klogere.
Dejligt forum.
:)
Af jamo
hej Lis

Nu har du sikkert siddet og hygget dig med dit nye TV. kan du så fortælle os hvad du synes om tvét. Blev det så SL 8000? hvordan er billedet OSV.