Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej derude !

Jeg har været ude og investere i ovennævnte samsung tv + hjemmebiograf. Tv'et er vildt godt og anlægget spiller kanon - hver for sig.. men ligeså snart jeg skal skal se TV og høre lyden ud gennem mit anlæg, går det galt... jeg har tilsluttet anlægget til mit TV med HDMI kabel, men det virker ikke.. :( :s

Når jeg ser BD virker lyden perfekt. men søger lyd gennem anlæg når jeg ser tv...

Er der nogen som kan hjælpe ???

på forhånd tak !

- Voksenbaby O_O ! !
Af Ney
Nu kender jeg ikke dit tv, men dit anlæg har optisk indgang, og dit tv har med 90% sandsynelighed optisk udgang (eller i et sjældent tilfælde coax). Så du skal slutte dit tv til anlægget den vej. Hdmi er envejskommunikation, så du ka altså ikke sende billede fra anlægget over til tv'et og forvente at den sender lyd tilbage når du ænsker det ;)
Af voksenbaby
Ney skrev:Nu kender jeg ikke dit tv, men dit anlæg har optisk indgang, og dit tv har med 90% sandsynelighed optisk udgang (eller i et sjældent tilfælde coax). Så du skal slutte dit tv til anlægget den vej. Hdmi er envejskommunikation, så du ka altså ikke sende billede fra anlægget over til tv'et og forvente at den sender lyd tilbage når du ænsker det ;)
Okay, jo den har optisk(e) indgang(e) 1 eller 2 tror jeg..

Det vil jeg prøve at fixe idag ! på forhånd mange tak ! :)