Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jbartens
recordere har lige åbent op for en ny runde af sl8500.
fra justbuyit.dk

Pris 10.499 incl Hdmi kabel, vægbeslag og levering.
Dette er en dansk forhandler så vi har 2 års onsite service på tv'et plus LG's generalle vilkår... og en tuner der virker herhjemme....

Jeg betaler gerne lidt ekstra for sikkerheden både på garanti siden og mht DVB-C tuneren....
Af rENOMI
Jeg er nu stadig mere klar på at der bliver indhentet et tilbud på SL8000, i stedet for det på recordere.dk :)
Af Vivi
jbartens skrev:recordere har lige åbent op for en ny runde af sl8500.
fra justbuyit.dk

Dette er en dansk forhandler så vi har 2 års onsite service på tv'et plus LG's generalle vilkår... og en tuner der virker herhjemme....

Jeg betaler gerne lidt ekstra for sikkerheden både på garanti siden og mht DVB-C tuneren....
Jeg har ikke brug for HDMI kabel og vægophæng. Så vil egentlig hellere bare give 500 kr ekstra og så gå i elgiganten og hente det.

Men vi kan jo kontakte dem og høre om de vil give et tilbud på SL8000.

Vivi
Af jbplum
jbartens skrev:recordere har lige åbent op for en ny runde af sl8500.
fra justbuyit.dk

Det lader til, du ikke har læst alle indlæggene på side 2, hvor der er en længere diskussion netop af det genåbnede Fælleskøb gennem recordere.dk Som jeg skrev i et andet indlæg, så kan man faktisk få en tilsvarende dansk model fra en dansk forhandler til ca. samme pris, og det er vel at mærke, inden vi er gået en masse sammen i forsøg på at presse prisen.

jbplum
Af Zoeren
Jeg melder mig også til en 42SL8000.
Enig med Jbplum - fælles køb på recordere og via justbuyit ser ikke særlig fordelagtigt ud. Prisen for 42SL8500 bliver kr. 9600, når man trækker værdien af tilbehøret fra O-O
Af Vivi
Kæresten får den film i morgen som han skal se på det nye TV (og som er grunden til at vi skal have nyt TV - næsten).
Såeh, det behøver ikke gå for lang tid før vi finder ud af noget ;-)

Han ringer til SHG imorgen (de forhandler også LG) og ser om han kan få et tilbud fra dem, som lyder fornuftigt. Nogen som ved om de parallelimporterer? Eller kan I forklare mig forskellen - hvem parallelimporterer og hvem handler direkte hos LG - og hvordan kan man se det?

Er der iøvrigt nogen der ved om elgiganten har en eller anden form for prisgaranti? Så kunne man jo også prøve dem!
Af claudie80
Jeg kunne også godt være interesseret i en 42SL8000.
Af Vivi
Tak for link. Jeg kontakter Elgiganten og forhører mig mht. pris.
Af jbplum
Jeg melder mig ud af denne tråd, da jeg efter at have læst anmeldelserne af Samsungs B8050-serie og LGs sl8000-serie igen, umiddelbart er blevet mere tændt på at investere i et Samsung-fjernsyn. Derfor vil jeg undersøge mulighederne for et tilsvarende gruppekøb af et sådant i stedet.

God fornøjelse med dette eventuelle gruppekøb.

jbplum
Af Reonekot
Jeg kunne også være interesseret, hvis prisen kommer lidt ned, om end jeg står meget nær et køb, så kan ikke vente ret længe.
Af Vivi
Denne pris klasse er mere os end B8050, så jeg holder mig i denne tråd.

Som sagt så udkommer den film som kæresten skal se på det nye TV (og som er grunden til at vi skal have nyt - blandt andet imorgen), så han har også travlt. Vi kontakter Elgiganten imorgen, og så vender jeg tilbage..
Af rENOMI
Nogen tilbagemelding fra Elgiganten?
Af Vivi
Status er som følger:

shg.dk: De køre med faste priser og giver ikke rabat.
Komplett.dk: De køre med faste priser og giver ikke rabat.

Ingen respons fra elgiganten endnu desværre.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8