18 nov 2009, 20:19
Inspireret af den anden tråd her på Flatpanels, som undersøger mulighederne for et gruppekøb af LG's SL8000-serie, så vil jeg med denne tråd undersøge, om der er basis for et gruppekøb af Samsungs B8050-serie.
Til dem som måtte være i tvivl: Udgangspunktet i et gruppekøb er, at man går en masse sammen om at købe fra samme forhandler, hvorved man kan presse prisen ned og få et godt tilbud. Man har et godt udgangspunkt for at forhandle en god pris hjem, når man går en masse sammen.
Interesserede i et gruppekøb af Samsung UE-42B8050/UE-46B8050 efter nedenstående kriterier kan melde sig i denne tråd:
* Totalprisen skal være min. 500 kr. billigere, end hvad man kan finde på nettet blandt danske forhandlere
* Bestilling og betaling skal foregå direkte ved leverandøren
* Der skal være et bestillingsvindue på min. 14 dage
* Der skal være tale om danske modeller og tilsvarende garanti/service
Tilkendegivelser i denne tråd er fuldstændig UFORPLIGTENDE, og skal udelukkende bruges i relation til forhandlinger med mulige leverandører til dette gruppekøb.
Kom gerne med forslag til forhandlere, som kunne være mulige leverandører.
jbplum
Til dem som måtte være i tvivl: Udgangspunktet i et gruppekøb er, at man går en masse sammen om at købe fra samme forhandler, hvorved man kan presse prisen ned og få et godt tilbud. Man har et godt udgangspunkt for at forhandle en god pris hjem, når man går en masse sammen.
Interesserede i et gruppekøb af Samsung UE-42B8050/UE-46B8050 efter nedenstående kriterier kan melde sig i denne tråd:
* Totalprisen skal være min. 500 kr. billigere, end hvad man kan finde på nettet blandt danske forhandlere
* Bestilling og betaling skal foregå direkte ved leverandøren
* Der skal være et bestillingsvindue på min. 14 dage
* Der skal være tale om danske modeller og tilsvarende garanti/service
Tilkendegivelser i denne tråd er fuldstændig UFORPLIGTENDE, og skal udelukkende bruges i relation til forhandlinger med mulige leverandører til dette gruppekøb.
Kom gerne med forslag til forhandlere, som kunne være mulige leverandører.
jbplum
Senest rettet af jbplum 19 nov 2009, 12:29, rettet i alt 1 gang.