Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LDDK
Syntes det kunne spændende med en test af ovenstående.
Samsung har taget en tilsyneladende stor bid af "design-TV" kagen med deres Edge-Led. Men dette LG ser ud til at give dem kamp til stregen mht. design ( som så mange falder for i dag) ;)
Så kunne det være intr. at se hvordan det performer ifht. Samsung.

Mit lille indspark til rigtig god side. :) :)
Stor ros herfra til Flatpanels-teamet og mange kompetente brugere,
thums up

Vh.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der er en anmeldelse på vej af SL8000. Den kommer online indenfor få uger.

Vi har også fået lovning på SL9000. Vi modtager den dog først engang efter Electro Days 09 messen i denne weekend og så skal vi lige have fundet tiden til at have kigget på den, så regn med 3-4 uger fra dags dato.

Hvis du vil se SL9000 ved selvsyn skulle du dog tage en tur til Electro Days i Odense i denne weekend. Den skulle være med her. Hvis du ikke var blandt de heldige vindere af billetter, så koster entré 50 kroner.
Af LDDK
Det lyder godt I får den til test :p Så vil jeg sætte mig ned og trille tommelfingre i 3-4uger
Er også meget spændt på SL8000. De lyder rimelig positive i det store udland.

lidt off topic: Mht til testen i EB, er disse test lige så grundige som her på siden?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
LDDK skrev: lidt off topic: Mht til testen i EB, er disse test lige så grundige som her på siden?
Både ja og nej. Meget af det arbejde der ligger til grund for EB og BT testene (jeg laver begge), er jo det arbejde der udføres her på FlatpanelsDK. Så når en skærm indgår i en af disse store sammenlignende tests er det klart, at jeg ikke påbegynder arbejdet forfra for jeg kender allerede skærmen ret indgående.

Så overvejelserne bag de store sammenlignende tests er naturligvis meget grundige, men selve resultaterne og det man ser i testen, er begrænset af den ret beskedne spalteplads.

Udfaldet af disse sammenlignende tests varierer dog også lidt efter indgangsvinklen. Ofte er vinklen jo lidt mere konkret end her på FlatpanelsDK, hvor vi kommer omkring alle emner (og det så i nogen grad selv er op til brugeren at bedømme om det passer ind i dennes behov).
I EB og BT tests afgrænser vi ofte behovet så vi f.eks. søger skærme der specifikt er klar til det nye digitale sendenet eller skærme der specifikt er beregnet til soveværelset.