Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mons
Come on folkens - hvis nedenstående citat ikke skal læses ironisk så ved jeg sgu' ikk' hvad skal!!!
BrianH skrev:Og så er det weekend, så kun totale tabere uden et liv sidder og skriver i et internetforum for tv-nørder ;)
Jeg var i hvertfal ikke i tvivl da jeg læste tråden - og det af to årsager!!
For det første indbefattede BrianHs indlæg en blinkende smiley - det har nu altid været en rigtig god indikation på at det er sagt med et glimt i øjet - hvilket ikke burde komme bag på nogen..
For det andet så sad BrianH jo selv og skrev indlægget i weekenden - så altså - selvironi!!!

Så jo, jeg kunne sagtens se ironien i det, efter min mening, glimrende forfattede indlæg! :)

Og jo, jeg syntes også at kunne mindes at BrianH kan være noget kontant i hans udmeldinger af og til, men sgu' da ikke her..

Lugter lidt af at der var nogen, der bare sad og ventede på en chance for at slå til.. ::l
Af Peter W
Jeg er ny, og kender ikke til Brian H's tidligere indlæg.

Men jeg er helt enig med Mons i dette af indlæg af Brian H. Meget selvironisk og ganske morsomt.
Af lubek
jeg havde nu også forstået ironien, men hvis han så bare havde svaret på mandens spørgsmål bagefter havde det været fint. For det er vel det der er meningen med et forum, at hjælpe hinanden mod de onde butiks folk :p

nå men til palle22

jeg har ikke set nogen af dem i action, men hvis du søger kommder der sikkert meget frem, ellers skal du lige gå et par emner ned, der har jeg spurgt om g10 vs v10 hvis det har nogen interresse :p
Af Kickstart
Lugter lidt af at der var nogen, der bare sad og ventede på en chance for at slå til..
Ærlig talt, så er denne tråd tæt på lokumsdebat... O_O

Det som jeg henledede på var, at indlægsholderen ikke fik et kvalificeret svar på sit spørgsmål, men blev revset med en gang nonsens der ikke gav noget tilbage, ud over et forsøg på at være sjov og på at være nedladen med at "det har vi hørt så mange gange før"...
Af Mons
Hrmm.. BrianHs indlæg skiller sig ikke meget ud fra de mange indlæg Yakken er kommet med over tiden, hvor han be'r folk om at lede efter svar i søgefunktionen, da det er spørgsmål der er svaret på MANGE gange før..

Som jeg ser det, er det en form for nødvendigt onde at henvise til søgefunktionen, ellers vil der "kun" blive snakket om X10, S10 og G10.. ;)

Når alt kommer til alt er jeg stor tilhænger af at man bibeholder kammertonen når man kommunikerer. Og det synes særligt vigtigt når man kommunikerer i skrift med mange forskellige personer man ikke har andet forhold til. Som jeg før har været inde på, så er det så umådeligt nemt at misforstå og blive misforstået, når det hele foregår på skrift, men det skal vel ikke blotlægge os fra lidt ironi af og til?!
- synes kritikken er helt ude i hampen her, da der ikke blot er tale om ironi, men sørme selvironi - så bli'r det da ikke bedre drenge! :D