Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Søren69
Bare for at være helt sikker: det er 42x10 og ikke 42x10y? dvs der er ikke dvb-c tuner i. Er det rigtigt forstået?
Af pekr
Det er ikke "y" modellen, der er stadig dvb-t/dvb-c mpeg4 tuner i. Der er problemer med at modtage nordiske mpeg4 kanaler med dvb-t. Ved ikke om der skulle være nogle problemer hvis man bruger dvb-c tuneren.
pekr skrev:Overstående tv sælges. Det er 42" og giver en rigtigt fint billede. Stand er som ny. Det er købt i sommers hos Komplett og er inkl. orig. indpakning, manual, remote og kvit.

Tv'et kan se her: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=449537

Kun afhenting i Vanløse ved KBH.

Sælges for 3500kr. som er fastpris.

Venligst
Peter
Hej Peter.

Det fjernsyn kunne jeg godt være interesseret i.

Hvad er årsagen til at du vil sælge det hvis jeg må spørge? Og er det muligt at få et prøve kig på det hos dig.

Mvh
Nikolaj
Af pekr
Hejsa, du skal være meget velkommen til at se det i aktion. Jeg har tilsluttet media center, så du kan se noget hd materiale.

Jeg sælger fordi jeg har tænkt mig at købe 50'eren. Mine gamle briller er ikke så stærke og det er billigere at købe et nyt tv end briller :-)

Venligst
Peter
Af Søren69
Peter Jeg har sendt dig en privat besked. :) tjek din indbakke...
Af vg-rider
pekr skrev:Hejsa, du skal være meget velkommen til at se det i aktion. Jeg har tilsluttet media center, så du kan se noget hd materiale.

Jeg sælger fordi jeg har tænkt mig at købe 50'eren. Mine gamle briller er ikke så stærke og det er billigere at købe et nyt tv end briller :-)

Venligst
Peter
Hej Peter

Jeg har sendt dig en privat besked.

Mvh
Nikolaj
Af pekr
Hej Nikolaj, jeg fik desværre slettet din besked. Du skal være velkommen til at kigge forbi i næste uge. Jeg har dog flere som er int., men vi kan aftale at jeg kontakter dig hvis det skulle blive solgt.

Jeg er normalt hjemme om aftenen. Så hvis det passer dig en aften i kommende uge.

Venligst
Peter
Af vg-rider
pekr skrev:Hej Nikolaj, jeg fik desværre slettet din besked. Du skal være velkommen til at kigge forbi i næste uge. Jeg har dog flere som er int., men vi kan aftale at jeg kontakter dig hvis det skulle blive solgt.

Jeg er normalt hjemme om aftenen. Så hvis det passer dig en aften i kommende uge.

Venligst
Peter
Hej Peter.

Ja det lyder som en god ide.

Hvad med tirsdag aften?

Mvh Nikolaj

PS: Jeg har lige sendt dig endnu en privat besked ;)
Af pekr
TV'et er solgt. Tak for int.
Af vg-rider
pekr skrev:TV'et er solgt. Tak for int.
Tillykke med salget Peter.

Mvh
Nikolaj