Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af palle22
Hej

Jeg har lige været omkring en TV forhandler, hvor jeg så de tre modeller fra Panasonic opstillede ved siden af hinanden i 42" versionerne. Der kørte det samme på de tre skærme, men det slog mig, at G10 var langt mere skarp i billedet end de to andre. Jeg kunne forstå hvis der var en forskel mellem X10 og de to andre modeller pga den manglende full hd opløsning (som jeg godt ved ikke er vigtig på mere end 2 meters afstand), men billedet på S10 og X10 lignede hinanden meget, mens G10 skilte sig ud til det bedre.

Mit spørgsmål er nu: Vil den forskel være der ligegyldigt hvilket materiale man smider på skærmene? Jeg har en stueantenne som jeg påtænker at tage DVB-T med, og på sigt skal der måske investeres i Stofa KabelTV (som er digitalt her hvor jeg bor)

Vil den højere pris på G10 være det værd for mig?

Mvh

Palle

http://bittergammelmand.blogspot.com/
Af BrianH
Forskellen mellem Panasonics modeller har jo været gennemdiskuteret et utal af gange, så man gider vel ikke blive ved...
Der er heller ingen der ved hvordan butikken har indstillet deres demomodeller, så om forskellen vil være der når du kommer hjem med det ene, er umuligt at sige.
Af BrianH
Og så er det weekend, så kun totale tabere uden et liv sidder og skriver i et internetforum for tv-nørder ;)
Af Søren69
BrianH skrev:Og så er det weekend, så kun totale tabere uden et liv sidder og skriver i et internetforum for tv-nørder ;)
som dig selv f.eks.? ;)
Af palle22
Øhh...? Nu er jeg ikke helt med BrianH? Har du tømmermænd, eller er du bare ubehagelig af natur?

:D
Af Kickstart
Og så er det weekend, så kun totale tabere uden et liv sidder og skriver i et internetforum for tv-nørder
Hvad fanden bilder du dig egentlig ind ? ::l
Af BrianH
Kickstart skrev:
Og så er det weekend, så kun totale tabere uden et liv sidder og skriver i et internetforum for tv-nørder

He he, Jeg ramte vist mere plet end jeg troede, hvis man ikke kan se indlæggets selvironi for bar nærtagenhed ;) :D
Af Søren69
BrianH skrev:
Kickstart skrev:

He he, Jeg ramte vist mere plet end jeg troede, hvis man ikke kan se indlæggets selvironi for bar nærtagenhed ;) :D

BrianH: Det handler ikke om nærtagenhed. Det handler om at du som så mange gange før er beskidt i din mund overfor de andre debatører i forumet.

her er et lille citat fra retningslinierne på dette forum... Måske du skulle begynde at rette dig efter dem!:

1. Du skal tiltale og omtale andre brugere af forummet i en pæn tone.
2. Spam, trusler, nedværdigende udtalelser og tilsvining er ikke tilladt. Alvorlige trusler kan i værste fald føre til politianmeldelse.
Af Kickstart
Mit svar var ikke baseret på at være nærtaget, men på du ligger et flabet svar ind til et seriøst indlæg !:(

At du så prøver at være sjov på andres bekostning, ironi eller ej, så burde du i det mindste henlede [ironi][/ironi] omkring din hensigt, da det i den grad ellers kan misforstås. Og det tyder det jo på, set fra andre indlæg du er kommet med ;)
Af BrianH
Søren69 skrev:
BrianH skrev:
Kickstart skrev: Hvad fanden bilder du dig egentlig ind ? ::l

BrianH: Det handler ikke om nærtagenhed. Det handler om at du som så mange gange før er beskidt i din mund overfor de andre debatører i forumet.

her er et lille citat fra retningslinierne på dette forum... Måske du skulle begynde at rette dig efter dem!:

1. Du skal tiltale og omtale andre brugere af forummet i en pæn tone.
2. Spam, trusler, nedværdigende udtalelser og tilsvining er ikke tilladt. Alvorlige trusler kan i værste fald føre til politianmeldelse.

Ja, det står godt nok sørgeligt til med evnen til at læse mellem linierne nu om dage :(( Min gamle dansklærer ville vende sig i sin grav, hvis hun var død.

Hvis du kan finde en bruger der er blevet nedværdiget af mit indlæg om at kun tabere bruger sin weekend på et internetforum, så vil jeg gerne sige undskyld...

Nej... lad mig bare gøre det med det samme: "Undskyld BrianH... Jeg kan godt se du er på nettet idag og jeg beklager hvis du føler dig ramt at den rammende sandhed i sætningen."

Kan man se ideen? "selvironi...", "Undskyld BrianH..." Så er der kun én livline tilbage
Senest rettet af BrianH 15 nov 2009, 22:53, rettet i alt 1 gang.
Af Kickstart
Det ikke altid at ironi fungerer efter hensigten, især ikke når tråden starter med en der ønsker et kvalificeret svar. Tænk før du taler, hedder et gammelt ordsprog, så tag det som et kompliment eller lade være 8)

EOD for mit vedkommende.