14. nov 2009, 08:54
Er det bare mig eller har jeg ikke indstillet rigtigt ? Når jeg ser HD tv fra den nye kanal DR.HD på mit Panasonic TX P42V10E er det langt fra alle udsendelser der er flot skarpe, syntes langt det meste de sender ikke er spor skarpere/detaljeret ind Digitalt Tv. Er alt der bliver sendt på DR.HD i HD kvalitet eller er det bare kanalen der hedder sådan og kun nogle af udsendelserne der er optaget i HD kvalitet.
Jeg får mit signal fra Yousee, så der er vel ikke så meget jeg kan have gjort forkert, signalet gå jo direkte ind i Panasonic TX P42V10E og her er der vel ikke så meget at gøre.. men måske er HD tv i virkeligheden ikke bedre...
PS: Har det en betydning at signalet går igennem en ældre harddisk optager der ikke kan optage digitalt ?
Jeg får mit signal fra Yousee, så der er vel ikke så meget jeg kan have gjort forkert, signalet gå jo direkte ind i Panasonic TX P42V10E og her er der vel ikke så meget at gøre.. men måske er HD tv i virkeligheden ikke bedre...
PS: Har det en betydning at signalet går igennem en ældre harddisk optager der ikke kan optage digitalt ?