Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af peb
Hej

Efter at have læst anmeldelsen på samsung 46 b7000 og kunne læse at der var problemer med slør ved hurtige billeder. Der står at han er i tvivl om det også er sådan på 40"???? og der vil jeg meget gerne høre om der er nogle der ved noget der ved om det er samme problem med samsung 8050 200hz?

Jeg står nemlig og skal til at købe nyt TV til stuen og er faldet for design(tykkelsen) hos samsung.Ser meget sport og alm. TV.
Har parabol, hvad kan et TV med DVB-S??

På forhånd tak
Af Peter VTEC
Med dine kriterier vil jeg foreslå dig at dreje blikket med Samsungs PS50B855 istedet, den er også kun 3cm tyk, men vil være de andre du har listet langt overlegen på billedet, især til dit brug. (og alt andet faktisk). Du kan bla. se den i f.eks Hifi-Klubben.
Af Ninom
Jeg har selv 6050 modellen i 40" og kan sige den også har problemer med slør.. Ses allermest i HD, så overvejer at sælge den til de gamle! overvejer så LG SL8000 / 9000 i stedet for, også ret slim design
Af kskruger
peb skrev:Hej

Efter at have læst anmeldelsen på samsung 46 b7000 og kunne læse at der var problemer med slør ved hurtige billeder. Der står at han er i tvivl om det også er sådan på 40"???? og der vil jeg meget gerne høre om der er nogle der ved noget der ved om det er samme problem med samsung 8050 200hz?

Jeg står nemlig og skal til at købe nyt TV til stuen og er faldet for design(tykkelsen) hos samsung.Ser meget sport og alm. TV.
Har parabol, hvad kan et TV med DVB-S??

På forhånd tak
Samsung 8050 har ikke problemer med slør, kun deres 60xx og 70xx serie. Se testen af 8050 her på flatpanels.dk hvor den har fået en flot test.
Af J4COB
Har set en del billeder af Samsungs LED fjernsyn, men er det ikke muligt at få dem uden der røde kant??
Af esbenk
Den røde kan kan man godt få uden, vores herhjemme er uden og den et en 7070, så tror bare det skal være med 70 tilsidst i stedet for 50 for at det er grå kant
Af kskruger
J4COB skrev:Har set en del billeder af Samsungs LED fjernsyn, men er det ikke muligt at få dem uden der røde kant??
Jo, xxB7070 og deres 8 serie har ikke rød kant.
Af J4COB
Super.... tak for respons...