Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kingsman
Hej med jer

Har kig på Sony´s nye bluray afspiller BDP-S760, hvad synes i om den ? Ved godt at den ikke er kommet til landet endnu eller lavet noget tests på den, men hvis man skal se ud fra specifikationer
Af wcc
der er test i wath hifi sound and vision af sony 760 den bliver rost helt vildt og er en afspiller der ligger helt i toppen. skal selv have en når den kommer i dec. den har trådløst net og billed og lyd skulle være helt i top.
Brugeravatar
Af Weissbier
Kingsman skrev:Hej med jer

Har kig på Sony´s nye bluray afspiller BDP-S760, hvad synes i om den ? Ved godt at den ikke er kommet til landet endnu eller lavet noget tests på den, men hvis man skal se ud fra specifikationer
Den er skam til at få hos danske forhandlere på nuværende tidspunkt. Prisen er ca. kr. 3500. Check evt. www.dvdpriser.dk. Til prisen har Hi-Fi Klubben dog også nogle tilbud, der er værd at checke ud, hvis det ikke absolut skal være en Sony. Har du et Sony tv i forvejen, kan der dog være visse betjeningsmæssige fordele selvfølgelig.
Brugeravatar
Af hifreak
Er der nogen der har fået den hjem i stuen? Den ser godt ud på specs. Er især interesseret i den, da jeg kan få gang i min gamle highend Marantz forstærker med 7.1 analog udgangen. Fandt lige en test til dem der gerne vil/har købt den det ser lovende ud.

http://www.avforums.com/reviews/Sony-BD ... eview.html :)
Af Kingsman
Har købt den, og må sige at billedet bare er helt kanont på bluray, og har heller ikke set nogle problemer når den opskalere på dvd´en til 1080P.
Så kan kun råde dig til at købe den.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
En lille sidenote: Stort set alle BluRay-afspillere leverer samme kvalitet når det kommer til 1080p-materiale. Der er næsten ikke nogen synlig forskel på en billig og en dyr afspiller, og hvis der er, så er det ikke engang sikkert at det falder ud til den dyres fordel.

Min egen S350 klarer ikke opskalering specielt godt, men da jeg aldrig ser DVD, så er det ikke et voldsomt tab. Jeg skal ikke udtale mig om S760's evner, da den sikkert har fået en ny skalar.
Brugeravatar
Af hifreak
Kunne være ret interessant og høre om der er nogen der har taget 7.1 analog udgangene i brug. især for at høre hvordan den dekoder lyden om det er lige så godt som billedet :)
Brugeravatar
Af hifreak
Slet ingen der har haft en ældre forstærker sat til ved hjælp af 7.1 analog udgangen?