Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hclouv
Har netop investeret i et p2470hd. Det virker som en fin lille skærm og DVB-T tuneren virker ganske udemærket. Det er købt hos Pixmania, men som jeg kan se det på pakken kommer det fra Sverige umiddelbart. Der er skruet en del op for lyset på det og der er en smule clouding i bund og top af skærmen. Men som sagt jeg har lige fået det og har ikke sat mig så meget ind i det endnu. Men det så fint ud med DR HD på sådan en lille skærm.

Lyden er lidt dåseagtig, men jeg har heller ikke helt luret hvor lyden kommer fra endnu. Men det sidder inde i et skab i soveværelset så det gør nok heller ikke lyden bedre. Ellers findet det også som 27".

HC

Men til den billige penge som det kostede ville jeg nok anbefale det.
Af lennon
PC skærme er optimeret til PC brug. Og derfor ikke optimale til TV brug. De mangler nogle støjreduktioner samt noget billedbehandlings kredsløb. Det vil altid være nr 1, at købe et dedikeret TV .
Af hclouv
Ja det er også godt nok, men når nu kun der er plads til et tv på 66 cm max, og der også skal være hængsler og luft så var dette altså det bedste bud. Har set det billede der kommer ud af en 4 serie og dette er bestemt ligeså godt synes jeg ....

Dog skal det siges at hvis Samsung stadigvæk havde været interesseret i at lave 23" tv, så var det nok sådan et det gamle 23r51b var blevet skiftet ud med.

Synes dog stadigvæk at billedet er ganske hæderligt.

HC
Jeg har hørt at Samsungs fjernsyn ikke muliggør at man kan redigere kanalindstillinger, hvilket betyder at den automatiske søgning afgør hvor de forskellige kanaler skal ligge.

Hvem ved om det problem også gælder P2270HD?

Mvh
Henning
Af hclouv
Du kan sagtens sortere, det er måske bare ikke den nemmeste måde, men det virker fint på mit p2470hd.

HC