Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af humber
Rasmus Larsen skrev:Der er en test på vej af SL9000. Det er samme skærm som SL9000, blot med nogle få designdetaljer som forskel.
mener du SL9000 er det samme som 9500 ??

Men det ser jeg meget frem til.. :)
Af P-47
Hej Humber
Jer mener at forskellen på SL9000 og SL9500 er at sidstnævnte har en rigtig glasplade og den førstnævnte en alm. kunststofplade på skærmen.
Af Remmerboy
P-47 skrev:Hej Humber
Jer mener at forskellen på SL9000 og SL9500 er at sidstnævnte har en rigtig glasplade og den førstnævnte en alm. kunststofplade på skærmen.
http://nordic.lge.com/dk/prodcompare.do ... el=NOTHING

eneste forskel er designet. ellers er det teknisk de samme (også glaspladen).
jeg venter hvertfald med spænd på testen af sl9000. rasmus har skrevet et eller andet tråd, at testen skulle komme indenfor et par uger
Af humber
oki, ja den glæder jeg mig også til.

der er ikke nogen af jer der har et og kan berette lidt om det..
Af Nick_S
Hvis alt går vel har de fleste expert butikker det hjemme og udstillet midt i næste uge.
Af humber
ja de har det nu tror jeg, de har dem i al fald på deres hjemmeside jo. 8)
Af Rolfiboy
Jeg var inde i elgiganten på fisketorvet i lørdags og se en 42SL9000 i live, rigtigt fedt TV, men damn hvor er der mange irreterende reflektioner fra glaspladen, det er virkeligt et stort minus, det stod ved siden af et samsung som også reflekterede en del, men LGen var stadigvæk den mest reflekterende skærm i hele butikken. Har nu overvejet at kigge efter et andet TV.
Af Hillig
Super - den anmeldelse har jeg siddet spændt og ventet på.... Så må vi bare håbe den er så god som forventningerne :)

/Mikael