Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kskruger
Man kan spørge sig selv, hvem der har råd til, at købe de her ret kosrbare B&O tv. Jeg har selv brugt 12.000,- på mit Samsung 50B850, hvilket jeg selv synes er mange penge for et tv.
Af kimschurmann
Det er vel primært hoteller, konference centre, prestige arbejdspladser osv - hvor de de har behov at sende et signal. Men undrer mig ikke om der er en privat mand eller to der har lagt billet ind på et tv til en lille million.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
kimschurmann skrev:Det er vel primært hoteller, konference centre, prestige arbejdspladser osv - hvor de de har behov at sende et signal. Men undrer mig ikke om der er en privat mand eller to der har lagt billet ind på et tv til en lille million.
Ja det var også min tanke, men da jeg var forbi i Struer fik jeg faktisk en anden lidt overraskende melding omkring forbruger vs. erhverv fra B&O.

Det kommer der mere om i artiklen i morgen. Jeg ved dog, at der naturligvis også er erhvervsselskaber der bruger den som imponator. Heriblandt Audi, som har den stående på et af deres store hovedkontorer.