Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lennon
peterthinggaard skrev:Jeg købte B855 i August måned, jeg havde også støj problemer med den i starten. Jeg ringede til prestige service, og nu er der ingen unormal støj.

Jeg er ovenud glad for dette TV, FANTASTISK billede både med HD og med digitalt signal.
Hvad gjorde de ved dit TV ?

Det vi allerhelst vil vide er om der er en løsning på vej til de TV, som de ikke kunne gøre noget ved i første omgang ( STØJ)
Af kleins
Ja, det kunne være rart at få lidt klarhed. Jeg har selv haft et PS50B855 hjemme, men måtte returnere det på grund af den snerrende lyd, som for den pågældende skærm var særlig kraftig ved visning af lyse scener. Jeg synes tv'et var særdeles godt, både hvad angår billedet, designet (herunder "slim-dybden") og funktionaliteten. Men det dur bare ikke (hos mig), at det skal larme sådan. Jeg ville ønske Samsung kunne komme med en klar udmelding om fremtiden (eller mangel på samme) for dette tv - vi ved jo, at I læser med Samsung.
Bliver fejlen rettet, eller skal vi definitivt kigge os om efter en anden model?
Af kskruger
Indtil nu, så har vi kun hørt fra folk, som har en 50B855/58B855 der støjer for meget. Det kunne være interessant at høre, om dem som har EU udgaven 50B580, hvor stor støj problemet er hos dem?
Af bleze
Det kunne være fedt hvis feks Rasmus lavede et interview og artikel omkring problemerne med B855 og hvad Samsung mener og gør ved sagen.
Det kunne feks være sjovt at måle støj niveauet med en DB måler og sammenligne med andre Plasma'er. Kan sådan en måler mon vise frekvens
Af POS
Jeg kan tilslutte mig den gruppe der INGEN problemer har eller har haft.
Af lennon
bleze skrev:Det kunne være fedt hvis feks Rasmus lavede et interview og artikel omkring problemerne med B855 og hvad Samsung mener og gør ved sagen.
Det kunne feks være sjovt at måle støj niveauet med en DB måler og sammenligne med andre Plasma'er. Kan sådan en måler mon vise frekvens
Samsung har ubetinget et elektrisk støjproblem m 58" versionen, som vi bør holde os til i denne tråd.Og det er IKKE den kendte højfrekvente plasma-snerren ved gengivelse af hvide billeder.

Oprindelig var der 2 støjproblemer, - nemlig også en resonansbrummen i kabinettet, men det har de fleste vist fået ellimineret.

Flarsen har tidligere haft 3 forskellige Panasonic plasma,- og jeg har min nuværende. Og INGEN af dem har larmet noget,som er i nærheden af Samsungen !
Af bleze
lennon, det er også mit indtryk af at der er 2 problemer men umiddelbart lyder det også som om at 50"'eren har problemet for mange (se evt på avforums.com også). Jeg er i tvivl om nogle personer ikke kan høre frekvensen eller om TV'et virkeligt ikke støjer. Dette er mit 6 plasma TV; 1 Panasonic, 4 LG'er og nu en Samsung. Ingen af de andre har sagt en lyd andet den normale plasma summen når man kom tæt på med øret.
Hvis Samsung virkeligt påstår at summen er normal så vil jeg da gerne lave en sammenligning for dem og vise dette er langt fra sandheden, så let slipper de ikke hos mig ;)
Af lennon
bleze skrev:lennon, det er også mit indtryk af at der er 2 problemer men umiddelbart lyder det også som om at 50"'eren har problemet for mange (se evt på avforums.com også). Jeg er i tvivl om nogle personer ikke kan høre frekvensen eller om TV'et virkeligt ikke støjer. Dette er mit 6 plasma TV; 1 Panasonic, 4 LG'er og nu en Samsung. Ingen af de andre har sagt en lyd andet den normale plasma summen når man kom tæt på med øret.
Hvis Samsung virkeligt påstår at summen er normal så vil jeg da gerne lave en sammenligning for dem og vise dette er langt fra sandheden, så let slipper de ikke hos mig ;)
F.larsen blev tilbudt en anden model fra Samsungs nuværende line-up. Problemet er,at han jo lissom har bestemt sig for 58" størrelsen, - og et andet eksemplar har højst sandsynligt samme problematik.Han foretrækker helt klart en rep. løsning
Men du har ret, - der kan være forskelle på de forskellige 855, - og vores hørelse er heller ikke ens.
Men hvor er vi Samsung, - mht en eventuel rep. løsning . . ? ?