Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kadir
Hej

Er der nogen der ved, om der hænger et UEB6050 eller UEB7050 i nogen butikker nær Køge? Eller bare har en ide om svaret på det følgende:

Jeg skal have sammenlignet det med min egen derhjemme, fordi jeg synes ikke min røde kant lyser op, som det er vist på billederne på nettet. ja ved godt det er manipulerende på nettet, men synes alligevel den burde lyse mere end det den gør.

Jeg har snakket med samsung support, og han siger den burde kunne ses tydeligt fra 3-4m afstand. Men han gloede så selv på en LCD skærm med rød kant, da han svarede mig, så jeg ved ikke hvor meget han var inde i LED tvet.

På forhånd tak
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg mener ikke kanten skal lyse op, men den skal bare have en svag graduering.
Tydeligheden af denne afhænger lidt af lyset i rummet, og falder der meget lys ind på rammen burde du kunne se den tydeligt. Falder der ikke så meget lys ind på rammen udefra, som i disse grå efterårsdage, er den røde graduering i bunden ikke så tydelig.
Af Kadir
Tak for svaret.. Billederne på nettet viser det næsten som om de lyser op.. men må nøjes med kun at kunne se det fra en halv meters afstand.. Ville ellers stå pænere i standby mode med tydelig rød kant
Kadir skrev:Hej

Er der nogen der ved, om der hænger et UEB6050 eller UEB7050 i nogen butikker nær Køge?
FONA og Expert plejer at have op til flere eksemplarer af Samsungs LED i deres butikker. SKulle være muligt selv i Køge :-)
Af Nick_S
Det lyser på ingen måde op, og du skal have ret så gode øjne for at se det på 4 meters afstand. Jeg har kunder der kan stå i 10 minutter foran en 6050'er uden at bemærke den røde kant (Jeg er sælger i Expert).
Af Kadir
tak for svaret..

Ærgeligt at det ikke er ligesom på billederne..