Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,
Jeg er på udflugt efter mit første fladskærms tv, og har kastet min kærlighed på et sony Bravia W5500 40" tv. Men tv'et har jo været længe på markedet, og jeg er bange for at jeg køber katten i sækken hvis der nu er en ny serie sony tv på vej?
Er der nogle af jer der har nogle gode råd om jeg skal købe det nu eller vente?

/Peter
petertejlmand skrev:Hej,
Jeg er på udflugt efter mit første fladskærms tv, og har kastet min kærlighed på et sony Bravia W5500 40" tv. Men tv'et har jo været længe på markedet, og jeg er bange for at jeg køber katten i sækken hvis der nu er en ny serie sony tv på vej?
Er der nogle af jer der har nogle gode råd om jeg skal købe det nu eller vente?

/Peter

Bare køb det - det har alt hvad du skal bruge og det er billigt nu. Jeg har det selv og det er fint til prisen, det er jo kun 6 mdr. gl. og er faldet fra ca. 12.000 til omkring 6000 kr. - Hold fast - det vare ikke længe før du bliver bombet med Panasonic her.... ;-))

Nils
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er ikke kommet eller annonceret nogen afløser for W5500. Næste skud fra Sony bliver nok X5500, men den er en klasse over W5500 og kommer bestemt ikke til at koste det samme. Nok nærmere 3x så meget.

W5500 er på vores liste over anbefalede TV, men listen tæller også andre skærme, hvis du vil have alternativer, der ikke kommer fra Sony.
Af Tom-H
Har læst herinde at der er mange som oplever støj med denne model, ved ikke om det har noget på sig men måske værd at tage med i overvejelsen inden du køber.
Af Reonekot
Tom-H skrev:Har læst herinde at der er mange som oplever støj med denne model, ved ikke om det har noget på sig men måske værd at tage med i overvejelsen inden du køber.
Det er første gang jeg har hørt nævnt herinde at W5500 har støj. Hvor kommer støjen fra?
Af Tom-H
Reonekot skrev:
Tom-H skrev:Har læst herinde at der er mange som oplever støj med denne model, ved ikke om det har noget på sig men måske værd at tage med i overvejelsen inden du køber.
Det er første gang jeg har hørt nævnt herinde at W5500 har støj. Hvor kommer støjen fra?
Okay det var så på et 32" Sony, ved ikke om det gælder for større modeller eller kun for 32".

Men læs evt. her:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=12155