Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af POS
Samsung har fejl på deres Support side.
samsungDK har i en anden tråd skrevet, at han ser på det på mandag.

mknudsen skrev :
EDIT: Du henter .exe filen ned, pakker den ud på en USB pen, som den ENESTE mappe på pennen OVERHOVEDET!

På min USB stick har jeg alt muligt skrammel liggende : film (i .avi format), foto mapper, program opdateringer til PS50B855, BD-P3600 Blu-ray, Philips 5604 osv.
Når du tænder fjersynet, og sætter din USB stick ind, så popper der et vindue op, der spørger dig, hvad du vil med denne USB stick, vise film se fotos eller update software. Når du har valgt update software, så finder skærmen den korrekte version. Herefter spørger skærmen om du vil opdatere til det nye version nr. Når skærmen er færdig (har slukket og tændt), trækker du blot din USB stick ud igen..........slut prut finale.
Af CHPH88
Tak for det :)

Som sagt, det er virkelig et lækker tv.

Dog som beskrevet i andre tråde, så summer det meget højt (Det er hammer irriterende).

Skulle et kald til Prestige Service kunne klare det?

Og som jeg læst i din POS, så skulle du have en version der slet ikke larmer?

Kiggede lige bag på mit tv, der står det er version SQ06, hvis det skulle være til hjælp for nogen.
Af POS
Jeg har ikke lige konen hjemme til at hjælpe med at få skærmen ned fra vægen. Jeg vender tilbage senere med ydeligere.
SQ06 tror jeg er panel typen, og siger ikke noget om produktions dato.
Det eneste jeg kan se på kassen er at det er samlet i "Hungary".

Jeg fatter ikke hvorfor Samsung vil fortsætte med, at sende defekte skærme ud til kunderne. Hvorfor stopper man ikke og får rettet alle de kendte fejl og så starter leverancen igen.
Se mig - jeg er en glad og tilfreds kunde, hvor jeg levende kan forstille mig hvordan i andre har det.
Af CHPH88
Okay :)

Og så er der lige en ting der undrer mig.

Farven på den hvide gengivelse skifter kontrast i takt med, hvor meget sort der er på skærmen?

F.eks. når jeg bruger begge PC og TV i PIP, så skrifter den hvide kontrast på PC billedet hele tiden styrke, alt efter hvor mørkt et billed der kommer på tv kanalen?

Er det en "hjælpe funktion" der skulle hjælpe på et eller andet, som så i mit tilfælde er irriterende?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det lyder som dynamisk kontrast. Kig i menuen og se hvad du har indstillet den til. Rasmus har skrevet en række settings i anmeldelsen, som du kan bruge.
Af CHPH88
Ja det gik jeg også ud fra, problemet er bare, at den er slået fra? :(