Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af 1981
hey alle sammen :)
jeg har et samsung LED EU46B6050.
efter at ha´ fået didital tv fra Yousee d. 15/9 uden
box og kort virker alt næææstem som det skal :(
mit problem lægger i når jeg trygger på guide knappen
kan jeg godt se programoversigten fra alle de andre kanaler
men det lille vindu hvor man burde kunne se den kanal man har gang i
ja da viser mit tv intet udover det vente/søge logo :(

er der nogle af jer der ved hvad der kunne være galt?

yousee siger det er samsung
og samsung fortæller jeg skal taste ID-nr ind fra yousee 00101
meeeeen når man har samsung ja så tillader den kun 101 og ikke med de 2 00 først :( har prøved at taste 101 hos en ven og min bror
og da virker guide funktionen MAX og ja de har så LCD serie 6 og 5.

har opdateret til 2006.0
og tilbage til den gamle opdatering 1006.0 uden held.
HÆÆÆÆLP!!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er en velkendt fejl uden nogen løsning. Hvis du søger i forum, så kan du finde mange ligesindede, der alle raser over denne fejl.
Af Steemann
Jeg har helt samme problem, men kan også toppe den med at guiden konsekvent er en time foran. Dvs at den viser det korrekte tidspunkt men den viser de informationer der ligger 1 time fremme. F.eks kl 20 nyhederne bliver vist kl 19 i guiden. Det interne ur går rigtigt, så det må vel være informationerne fra yousee den kløjser i. Meget underligt...
Af 1981
men er det samsung eller yousee der skal ta´ ansvar for at jeg ikke
kan bruge guide funktionen optimalt???
Af 1981
her talt med yousee :) fejlen lægger hos dem
og de er igang med at rette fejlen ;) BONUS endelig.
Af Tom-H
Ja og nu de er igang kunne de så også lige få rettet så man kan se hele beskrivelsen af et progam og ikke kun de første linier. Mener jeg havde samme problem da jeg havde selector når man brugte den Nu & Næste funktion, den viser ikke altid det hele, de kunne godt lave sådan at man kunne scroole ned.

Det kan jeg på nogen af de digitale som jeg kan tage på DVB-T, men alle de nye vi har fået nu på DVB-C der kan jeg ikke scroole ned i teksten men kun læse de første liner i program beskrivelsen.

Jeg har panasonic og hvis jeg trykker på guide knappen kommer der heller ikke nogen program oversigt frem her, den viser kanal navnene men der står ingen programmer. Men nå jeg klarer mig nu også med TextTV.
Af 1981
men kan i se tvkanalen køre i den lille skærm
oppe i hjørnet når i klikker på guide knappen.
Af Aviator
Og fik du en tidshorisont på rettelsen ?
Af Aviator
Noget nyt om denne ting?

Det virker på visse Samsung skærme.
Af 1981
YouSee siger at tidslinje fejlen og miniskærm fejlen oppe i hjørnet (hvor kanalen ikke kommer frem) er en fejl fra deres siden af
eftersom de stadig arbejder med det digitale signal i nogle områder?

jeg finder det lidt underligt meeeeen kunne være at når vi alle skal
til at søge efter DRHD kanalen d. 1nov at der var en form for opdatering
fra yousee??? samsugn selv kender ikke til fejlen og ja min
FONA mand på Nørrebro har samme problem både på dem da bliver vist frem og privat.... skal siges at jeg kun har hørt om dette problem
fra folk i city og med YouSee kabelTV digitalt.
Af Aviator
Hejsa,

Er der nogen som har nyt i denne sag ?

Tror umiddelbart ikke problemet ligger hos YouSee - ihvertfald er dette benægtet af deres teknikere.

Samsungs kommentar på dette er at båndbredden på mit signal ikke er godt nok!! .. Bolden spilles lidt frem og tilbage her synes jeg.

Jeg har vidersendt kommentaren fra Samsung til YouSee, men har endnu ikke modtaget respons.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SVAR FRA YOUSEE :
efter lidt forespørgsler rundt omkring, har en af vores systemudviklere svaret således: (læs nedenfor).

Håber det kan bruges - du kan i øvrigt kontakte Samsung på www.samsung.dk eller tlf. 70 70 19 70.

INTERNT HOS YOUSEE :::
Hej XXX

Denne kunde skal henvises til Samsung.

Cirklen, som han beskriver, er der hvor der er plads til et lille billede af live-tv (ligesom på vores egne bokse). Denne funktion virker ikke, og Samsung kan svare hvorfor.

Der er fornylig sendt en software ud til Samsung-tv på deres web. Den kommer ikke i vores net, og vi har ikke noget med den at gøre.

Kunden skal derfor havde fat i Samsung.