07 nov 2009, 20:05
tarok skrev:Jeg kan slet ikke genkende det . Vil tro at 60% af det TV som jeg ser er fodbold. I sin tid var det netop en fodboldoplevelse som fik mig overbevist om at CRT var historie. Nemlig åbningskampen til VM i 2006 som jeg så med et godt antennesignal på min kammerats 42" plasma - på et kalibreret tv - i et rigtigt stuemiljø ! Og lige nu har min mor et 32" high-end Philips CRT som midlertidigt erstatnings-tv , og der er absolut INTET væsentligt, som den gør bedre. Hvis du ser hakkende panoreringer ved fodbold, så ligger det i produktionen eller signalkvaliteten.I hvert fald er det ikke som udgangspunkt - en begrænsning i fladskærmen .xcardman skrev:men det kunne jeg også se på mit phillips crt fra 1 meter afstand.Jeg ved, at der er folk der ikke kan eller _vil_ se det. men sportselskere, som jeg, kan ikke rigtigt forliges med det. Jeg har set det på aller mærker også Pioneer, som du selv ejer. Hvis du ikke kan se det, så forstår jeg dig slet ikke. Pioneer har panoreringsslør ved fodboldkampe. Mange har bare aksepteret, at sådan er fladskærme i dag, og så er der så mange andre store fordele. Men for mig er det bare ikke nok. Men jeg er også mere kritisk end gennemsnittet vil jeg tro.
med et yousee signal, både digitalt og ved analog.
der var masser af slør.
men slør og hak er alså ikke det samme
kildematerialet har en stor rolle.
når jeg siger en meter fra.
jeg sidder 3 meter fra min 50 tommer og ikke kun 28-32 tommer.
Men har har alså set flere landskampe på mit og med digital signal fra tv2
det hakker alså ingen steder.
musik video(the voice) dårlig konventering
og nogle udsendelser hakker, men det er alså stadig udsendelsen.
hvorfor hakker foreksempel desperate housewives så ikke.
med helt de samme indstillinger.
så du kan ikke bare sige alle. Nu har du sikkert heller ikke set en krp 500M, men det er alså ikke den eneste som klare opgaven fint.