Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Freemen
Hej med jer

Har nu efter at læse med her i forumet valgt, at smide min kærlighed på Pana G10. Derfor var jeg en tur i den lokale radio/tv butik. Det var så Expert i Grenå.

Kunne se at deres priser er helt ved siden af og de havde heller ikke en G10. Så jeg spurte til om de kunne skaffe dette. "Nej G10 er kun noget de der billige og internet butikker her". Jeg høre bla bla bla. Expert siger så. "Vi har det her G11, som kun vi har og de er det samme som G10 + lidt ekstra." Prisen er 10.999 kr!

Det ekstra er hurtigere text tv - bla bla bla.... Nogen der kender denne G11 model?

Kan se G11 har en sølv kant på forsiden og det ser godt ud. Det er dog ikke 2K værd, så der må være mere eller en undskyldning for de ikke kan være med her.

Sagde at jeg ikke vil give 4000 kr mere for dette end G10. Expert laver så en ny pris 9000 kr, så får jeg jo også lokal garanti.... bla bla!

Er nu ved at planlægge en tur til Fleggaard i Padborg, da de har G10E til 7K afhentet. Nogen erfaringer med Fleggaard? [/quote]
Freemen skrev:Hej med jer

Har nu efter at læse med her i forumet valgt, at smide min kærlighed på Pana G10. Derfor var jeg en tur i den lokale radio/tv butik. Det var så Expert i Grenå.

Kunne se at deres priser er helt ved siden af og de havde heller ikke en G10. Så jeg spurte til om de kunne skaffe dette. "Nej G10 er kun noget de der billige og internet butikker her". Jeg høre bla bla bla. Expert siger så. "Vi har det her G11, som kun vi har og de er det samme som G10 + lidt ekstra." Prisen er 10.999 kr!

Det ekstra er hurtigere text tv - bla bla bla.... Nogen der kender denne G11 model?

Kan se G11 har en sølv kant på forsiden og det ser godt ud. Det er dog ikke 2K værd, så der må være mere eller en undskyldning for de ikke kan være med her.

Sagde at jeg ikke vil give 4000 kr mere for dette end G10. Expert laver så en ny pris 9000 kr, så får jeg jo også lokal garanti.... bla bla!

Er nu ved at planlægge en tur til Fleggaard i Padborg, da de har G10E til 7K afhentet. Nogen erfaringer med Fleggaard?
[/quote]

Du kan se forskellen på G10 og G11 her:
http://www.ppradio.dk/242-147-211-plasma_2009.htm

Mvh
Thomas
Af MMT
Og ang. Fleggaard.

Hentede mit PX80 dernede sidste år. Og henter også et G10 inden længe :p

Ingen problemer :)
Af Freemen
Så er barnepigen på plads - En G10 er reserveret til mig!
Af werder77
har netop afhentet G10 hos Fleggaard også - håber jeg bliver glad for den :-)
Af Freemen
Så er det hentet! Næste uge står på ned med det gamle og op med det nye... Kan næsten ikke vente.

Håber jeg bliver PANA fan som så mange andre herinde...
Af mbs1979
Griner nok priser de ellers har på deres G11 i grenå i Expert i silkeborg er vejl udsalgspris 8999. temmeligt stor forskel;-)
Af Tom-H
Suk og jeg gav 12k for min GA11 hos min lokale expert.

Og ser nu på linket som Thomas postede at de eneste forskelle i forhold til G10 er:
Som G10 serien med ændringer:
V-Audio PRO Surround(20Watt).
2000p text-tv
m/rundsokkel (Sølv).dreje (42" 15°/46" 10°)
Sølv navi knapper på fjernbetjningen.
Leveres ikke i 50".
Altsammen noget jeg godt kunne undvære og dermed kunne jeg ha sparet en del penge ved at købe en G10 et andet sted (Expert havde ikke G10)
Af Freemen
Ja - det var også min vurdering. Kom som sagt af med 6999 kr hos Fleggaard i går...