Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hashis
Hej alle.

Jeg har konstaret et fladskærme er meget billige i Polen. Og det er på nuværende tidspunkt muligt at få et Panasonic tx-p42g10e til en pris af 6300 kr og det er med forsendelse til Danmark.

Derfor vil jeg høre om der er nogen der har erfaring med polske internet butikker?. Den butik jeg havde kigget på hedder www.electro.pl

/Morten
Af kskruger
Hashis skrev:Hej alle.

Jeg har konstaret et fladskærme er meget billige i Polen. Og det er på nuværende tidspunkt muligt at få et Panasonic tx-p42g10e til en pris af 6300 kr og det er med forsendelse til Danmark.

Derfor vil jeg høre om der er nogen der har erfaring med polske internet butikker?. Den butik jeg havde kigget på hedder www.electro.pl

/Morten
Det kan godt være, du spare små 800-1000,- men tænk på, hvis dit tv går i stykker, så skal det tilbage til Polen, som du selv skal betale. Jeg ville personligt hellere betale lidt mere, og ha mine sikkerhed i behold.
Af Hashis
kskruger skrev:
Hashis skrev:Hej alle.

/Morten
Det kan godt være, du spare små 800-1000,- men tænk på, hvis dit tv går i stykker, så skal det tilbage til Polen, som du selv skal betale. Jeg ville personligt hellere betale lidt mere, og ha mine sikkerhed i behold.
Ja det er også eneste betænklighed indtil videre, dog får man jo med i købet 5 års garanti fra Panasonic Poland og det er da væsentlig bedre service end i danmark.

Hvis der er nogen der har konkrete eksempler/oplevelser med køb af tv i Polen må de meget gerne dele dem :).
Af Nick_S
Fragten frem og tilbage til og fra polen (ved en evt rep) er nok lidt dyrere end at købe det i danmark.

Syntes personligt det er lidt hul i hovedet at købe det hos en tvivlsom polsk netside, når der ikke er mere at spare end små 1000 kroner.
Af Mohaja
Er måske lidt patriotisk her.
Men læg dog pengene i en dansk forretning, så kan du med ro i sindet sige, det er ikke min skyld der er så mange arbejdsløse i dk.
Jeg turde ikke handle i en polsk butik, tænk hvis der dukkede et tv op, og det så var en ringere model, jeg kan forestille mig en ballade.

Hilsen
En gammel patriot. :)
Af Fing
Ville heller ikke bestille fra en polsk side. Jeg orkede simpelthen ikke at skulle lave retur til dem, hvis jeg fik et forkert TV, eller det var beskadiget under transport.
Hvis jeg alligevel var i Polen kunne jeg godt finde på at smide TV bag bilen, hvis der var nok at spare.
Af Hashis
Så endte det sq med at jeg hoppede ud i det. Fjernsynet er bestilt(Panasonic tx-p42g10e). til en samlet pris på 6185 kr.

Det skal siges at jeg har haft meget mail korrenspondence med Electro.pl, og de virker yderst proffesionelle. Derudover betaler de for returnering af fjernsynet hvis noget skulle gå i stykker, plus der ydes 5 års garanti fra Panasonic Polen.

Nu må vi se om jeg får en lærestreg, eller en god oplevelse. Indtil videre er status = cirka 1100 kr sparet.

Skal selvfølgelig nok opdatere når(og hvis ;) ) jeg får fjernsynet

/Morten
Af Hashis
Så blev det dagen. Dagen hvor mit Panasonic skulle komme væltende ind af døren.

Klokken blev 11 og den herlige UPS mand kom med den fine store pakke(godt den ikke skulle under juletræet :)).

Alt er nu blevet sat til og alt fungerer bare upåklageligt. Kanalerne er blevet fundet med DVB-T og damn hvor er det lækkert at se en på en kanal som DR HD :).

Derfor kan jeg varmt anbefale at købe TV i Polen. Personalet i den forrentning jeg snakkede med har været yderst hjælpsomme. Derudover har jeg som før nævnt også fået en garanti på 5 år igennem Panasonic Polen.

Jeg har alt i alt sparet 700 kr på at købe mit Panasonic Tx-P42G10E i polen i stedet for hos en dansk online forhandler. Og det er sq en slat juleøl i studenterbaren ;)