Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rex
Hej. Jeg er brændt varm på en Beovision 10.

Jeg vil bruge den til at koble Apple TV til og så streame musik og radio gennem højtaleren.

Er der nogen, der har erfaringer med fjernsynet? Og meget gerne med lyddelen.

VH - Rex
Af Rex
Jeg ser naturligvis frem til flatpanels review ... er der andre, der har erfaringer med det?

VH - Rex
Af BeoBrian
Rex skrev:Jeg ser naturligvis frem til flatpanels review ... er der andre, der har erfaringer med det?

VH - Rex
Brugererfaringer kan du først se fra uge 49, da det er det tidligste TV'ene bliver leveret ud.
Jeg har prøvet at køre med Apple-TV på BeoVision 10, og det fungerer fint, men har du tænkt dig at nøjes med TV'ets højttalere og bruge dem som anlæg, så tror jeg de bliver for små i effekten. Men tag ud i en butik allerede nu og lyt på højttalerne med musik.
Af Rex
BB, tak for dit input. Jeg har naturligvis været nede i butikken - og det er vist bare et spm om tid før jeg får bestilt det fjernsyn

Når man har en apple tv, kan man så gå ind på tv2 sputnik og se det nu, hvor de har åbnet for adgang via mac?

Hvordan med at høre radio? kan man det gennem en apple tv?

Jeg hører godt, du siger, at højtalerne nok er for små til at høre musik, men i øjeblikket hører jeg radio gennem en minimal køkken-radio, så dette her vil være et gigantisk 'step up'.

VH - Rex

:)
Af BeoBrian
Rex skrev:BB, tak for dit input. Jeg har naturligvis været nede i butikken - og det er vist bare et spm om tid før jeg får bestilt det fjernsyn

Når man har en apple tv, kan man så gå ind på tv2 sputnik og se det nu, hvor de har åbnet for adgang via mac?

Hvordan med at høre radio? kan man det gennem en apple tv?

Jeg hører godt, du siger, at højtalerne nok er for små til at høre musik, men i øjeblikket hører jeg radio gennem en minimal køkken-radio, så dette her vil være et gigantisk 'step up'.

VH - Rex

:)
Det er nogle features jeg ikke har prøvet af, men hvis det er noget som er lukket op i Apple-TV, så kan du naturligvis benytte dig af dette.
Og okay så kan jeg jo se du nærmest får dig en koncertsal O_O