Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lubek
hey, jeg skal til at sige farvel til min elskede px80. Jeg leder så efter den ultimative afløser, jeg har nogle få krav.

ser meget sport
spiller meget ps3
min 42 max 50
have de nye tuner
pris max 14.000

er pan V10 så ikke kongen hvis de ting skal være opfyldt

mange tak
Af hdmi
lubek skrev:hey, jeg skal til at sige farvel til min elskede px80. Jeg leder så efter den ultimative afløser, jeg har nogle få krav.

ser meget sport
spiller meget ps3
min 42 max 50
have de nye tuner
pris max 14.000

er pan V10 så ikke kongen hvis de ting skal være opfyldt

mange tak
jep :)
Af lubek
der er vel ikke rigtigt mange andre konkurrenter end samsung b850, men med den brummen er den lidt ude.
men når jeg sidder ca 2.5-3m fra skærmen hedder det så en 42" eller 50" for må da indrømme at 50" ville være nice 8)
Af hdmi
lubek skrev:der er vel ikke rigtigt mange andre konkurrenter end samsung b850, men med den brummen er den lidt ude.
men når jeg sidder ca 2.5-3m fra skærmen hedder det så en 42" eller 50" for må da indrømme at 50" ville være nice 8)
Jeg ville nok snuppe en 50"....men jeg tror ikke du kan få en v10 50" til 14.....Du kunne også kigge lidt på en G10.... :)
Af lubek
ja jeg kan sagtens finde en 50" til 14.000kr men er det så bare den man skal tage
Af hdmi
lubek skrev:ja jeg kan sagtens finde en 50" til 14.000kr men er det så bare den man skal tage
Ja det vil jeg mene...hvis man lige ser bort fra pana"s Z-serie,så er v-serien toppen af poppen :)
Af Nick_S
vil istemme mig koret og sige 50v10. Specielt når man spiller meget. Retention på samsungen er en del værre.
Af lubek
hvad er retention??

Jeg går ikke ud fra at panasonix Z modellen er de ekstra penge værd.

Men er stadig meget i tvivl og 50" ikke er bliver for stort, jeg får tv fra yousee
Af TYBO
Så snart du får signalet digitalt er 50" IKKE for stort.
Har selv 50"....når ungerne ser TV synes de det er fedt at sidde 1 meter fra den....selv sidder vi ca. 3 meter fra den.
Vi har en sofa hvor man sidder 4½ meter fra den men så begynder den at blive lidt for lille.
Af hdmi
lubek skrev:hvad er retention??

Jeg går ikke ud fra at panasonix Z modellen er de ekstra penge værd.

Men er stadig meget i tvivl og 50" ikke er bliver for stort, jeg får tv fra yousee
Rentention er svag form for burn-in...det forsvinder igen..men er mere udtalt på samsungen...snup 50....det skrumper hurtig i størrelse :)
Af xcardman
sidder selv cirka 3 meter fra et 50 tommer.
havde før et 42 tommer fra samme afstand.

så snup du bare et 50 tommer. Billedet er super godt, så afstand har ikke en større betydning.