Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pjensen
Efter overgang til det nye TV signal kan min dvd hd optager ikke finde nogle kanaler overhovedet !:( ved kanalsøgning? det kunne den fint før, hvad gør jeg galt?? (tv samsung ue467070) (dvd denver) :s
Af BrianH
Pjensen skrev:Efter overgang til det nye TV signal kan min dvd hd optager ikke finde nogle kanaler overhovedet !:( ved kanalsøgning? det kunne den fint før, hvad gør jeg galt?? (tv samsung ue467070) (dvd denver) :s
Jeg ved det ikke, men hvem skulle også vide hvad du gør galt, når du ikke engang skriver hvad det er du gør!?
Af Ney
Pjensen skrev:Efter overgang til det nye TV signal kan min dvd hd optager ikke finde nogle kanaler overhovedet !:( ved kanalsøgning? det kunne den fint før, hvad gør jeg galt?? (tv samsung ue467070) (dvd denver) :s
Din dvd-optager er vel ikke digital men analog? Antaget du har almindelig luftantenne.
Af dkscan
Du skal som minimum oplyse:

1) Får du tv-signal fra antenne eller kabel-tv?

2) Hvilken DVD-recorder er der tale om?

Det er kun, hvis man får signal via kabel-tv, at en recorder uden digital tuner fortsat kan anvendes. Via egen antenne skal der en digital boks foran eller man skal via scart optage det program, som fjernsynet viser.