Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af samsungdk
kskruger skrev:
andre.t.a skrev:
samsungdk skrev:Hej A

Der kom Kanal sorteing s software i Fradags nat på Samsung.dk
Det er kun til Modeller Fra B555 og op efter på Plasma, LED og LCD.

SamsungDK
nu vi har MR.samsung her

hvorfor er der igen firmware for LE32B650 modelen på samsung.dk,siden adskillige butikker sælger denne model (Fona, Getmore.dk, hifi klubben....) ?

eller kan man bruge 655 ?

og er der en E.T.A på at mini billed, i EPG, kommer til at virker hos Yoursee.dk ?
Du kan hente firmware her til dit 32B650
http://www.samsung.com/uk/support/detai ... class_cd=P#
I skal bare huske Denne firmware er beregnet til BBC Network. Hvilket vil sige at du får problemer i DK network med den digitale tuner, Samsung Support kan ikke hjælpe.

SamsungDK
Af mknudsen
Er der nogle som kan fortælle mig om der er kommet en firmware upgrade til Samsung PS58B685 der gør det muligt at sortere mine digitale kanaler?
Af Achim-Muma
samsungdk skrev:
kskruger skrev:
andre.t.a skrev: nu vi har MR.samsung her

hvorfor er der igen firmware for LE32B650 modelen på samsung.dk,siden adskillige butikker sælger denne model (Fona, Getmore.dk, hifi klubben....) ?

eller kan man bruge 655 ?

og er der en E.T.A på at mini billed, i EPG, kommer til at virker hos Yoursee.dk ?
Du kan hente firmware her til dit 32B650
I skal bare huske Denne firmware er beregnet til BBC Network. Hvilket vil sige at du får problemer i DK network med den digitale tuner, Samsung Support kan ikke hjælpe.

SamsungDK
jeg har lige opdateret min ue32b6000vw med den firmware som ligger på samsung.com/uk
Jeg har ingen problemer med DK network med den digitale tuner - alt kører som det skal. det er også værd at bemærke at navnet på firmwaren på ens på .dk og .com/uk
Af samsungdk
Achim-Muma skrev:
samsungdk skrev:
kskruger skrev: Du kan hente firmware her til dit 32B650

SamsungDK
jeg har lige opdateret min ue32b6000vw med den firmware som ligger på samsung.com/uk
Jeg har ingen problemer med DK network med den digitale tuner - alt kører som det skal. det er også værd at bemærke at navnet på firmwaren på ens på .dk og .com/uk
Hej

Du oplever ikke problemer enu, Men det kommer nok, Den danske software Har følgende ændringer.

DLNA String modefied
Add Denmark Edit Ch' num function
Factory data
Czech language error
Cinema Smooth
[Ziggo] Subtitles
CAM OSD Russian ERROR
Sarnoff MMCO stream video
TV2 Subtitler

Det gør din UK software ikke.

SamsungDK
Af volblob

Der kom Kanal sortering software i Fredags nat på Samsung.dk

SamsungDK
Dette er jo helt fantastisk. Ved du om der kommer en ligende opdatering til LE46A886S1.

Derudover hvorfor har I ingen information om hvad en firmware indeholder af ændringer?

/René
Af samsungdk
volblob skrev:

Der kom Kanal sortering software i Fredags nat på Samsung.dk

SamsungDK
Dette er jo helt fantastisk. Ved du om der kommer en ligende opdatering til LE46A886S1.

Derudover hvorfor har I ingen information om hvad en firmware indeholder af ændringer?

/René
Hej

jeg tror ikke der kommer Kanal sortering til A modeller fra sidste år. Vi fokuser på nuværende line up, og det der salfølgelig kommer næste år. :o)

S
Senest rettet af samsungdk 4. nov 2009, 21:59, rettet i alt 2 gange.
Af molassen
Ved du om der kommer en opdatering til LE26B455 - dette er da også forholdsvist nyt O_O
Af samsungdk
molassen skrev:Ved du om der kommer en opdatering til LE26B455 - dette er da også forholdsvist nyt O_O
Hej M

Der kommer ikke en update til B546 og ned efter så du kan digital sotere de digitale kanaler, Men de digitale kanaler ligger i en sådan DK orden. Dr1 Dr2 DRHD tv2 osv.

SamsungDK
Af Aviator
Samsung DK

Nu skal i jo ikke glemme jeres gamle kunder med A modeller. Når i gør det begynder folk jo at rode med servicemenu og risikerer at TVet ikke virker den dag drengene skal se bold - kan en værer katastrofe ske? Og det sidste de ser inden de knalder hovedet ned i stuebordet er et SAMSUNG logo.

Jeg har både haft kontakt med YouSee og Samsung Nordic omkring digitale kanaler, og Guide funktionen. Må jeg anbefale et møde mellem de to instanser.
Jeg har sendt hele smøren fra YouSee til Samsung, og virsa versa sidste uge, men har ikke modtaget svar. De kaster info frem og tilbage, og begge har sendt dem "højere" op i systemet da de er kede af jeg modtager modstridende forklaringer.

Har jeg ikke svar inden længe skal jeg nok lægge mine svar (og spørgsmål op herinde)

Mit TV er fra Januar 2009 - antageligt allerede forældet. Den sidste update til mit TV er fra marts 2009 - de digitale kan ikke selekteres - EPG virker ikke optimalt, hvilket jo kunne imødekomme den manglende kanalselektion - men jeg er hamrende imponeret over billedet, og BD film, og har endnu ikke selv set det bedre.... meeeeen !!! jeg ser stadig TV på en gammel 14 tommer kasse fra 1982 fremstillet af Phillips i soveværelset. Den har trukket den vildeste Commodore64 med turbotabe blink, og spil i time vis ... dengang i de unge dage .. men kører stadig upåklageligt, og har aldrig været åbnet!! vill ellers gerne erstatte den med en Samsung 26tommer, men har endnu ikke gjort det endnu .. Jeg risikerer jo dobbelt så meget bøvl som jeg har med det store 40 tommer i stuen !! .. Måske Phillips ??
Af Achim-Muma
samsungdk skrev:
Achim-Muma skrev:
samsungdk skrev: I skal bare huske Denne firmware er beregnet til BBC Network. Hvilket vil sige at du får problemer i DK network med den digitale tuner, Samsung Support kan ikke hjælpe.

SamsungDK
Hej

Du oplever ikke problemer enu, Men det kommer nok, Den danske software Har følgende ændringer.

DLNA String modefied
Add Denmark Edit Ch' num function
Factory data
Czech language error
Cinema Smooth
[Ziggo] Subtitles
CAM OSD Russian ERROR
Sarnoff MMCO stream video
TV2 Subtitler

Det gør din UK software ikke.

SamsungDK
det kan godt være den engelske firmware bl.a. ikke har "Add Denmark Edit Ch' num function" men jeg kan da godt sortere kanalerne efter en opdatering.

det kunne da være rart hvis du kunne uddybe hvilke problemer som kommer på mit b6000!? pas nu på med ikke at blive en dommedagsprofet. sagen er jo at min b6000 købt i tyskland virker 100%.
Af raskemand
Hej Aviator og andre

Jeg ved ikke, hvad Samsung tænker på, men man kan da ikke bare sige, at man ikke vil fokusere på samt ej gøre noget for en "gammel" serie, hvor fladskærmene var i butikkerne for under et år siden?

Det er helt ude i hampen! Længere er den ikke.

Aviator, jeg vil meget gerne se den mail korrespondance. Jeg forsøger pt at få et medie til at tage denne historie op, således at min nu et år gamle fladskærm også kan sortere digitale kanaler.

Selvfølgelig skal Samsung løse dette problem. Og det kommer de også til, såfremt der kommer noget bad publicity på det. Man kan ikke bare melde ud, at vi fokuserer på vores nye produktlinje. Jeg skal i hvert fald ikke have noget med denne nye produktlinje at gøre - og skal sørge for, at andre ligeså heller ikke vil købe den
Af Aviator
Hej Raskemand :-)

De kommer skam også frem, men de får lige et par dage mere.

Kan se min YouSee henvendelse trak ud, da flere teknikere skulle kommentere sagen, og det samme forventer jeg der sker i øjeblikket fra Samsung - de har nemlig fået al min korresponence fra yousee, herunder tekniker kommentar.
- Det skal tilføjes at YouSee`s svar virkede meget troværdigt, men måske Samsung`s også gør det når det kommer - i bund og grund er jeg også ligeglad - blot det kommer til at virke !!

Samsung plejer ellers at svarer ret hurtigt, men denne gang skal de måske til at udtænkte et godt svar som efterlader mig samme sted som jeg altid har været, uden at sætte en samarbejdspartner = YouSee i et dårligt lys.
Af Aviator
Mens vi lige er ved Samsung, så kiggede jeg lige på en kollegas 2 år gamle Samsung LE32S8 ...

Hvordan dælen isolerer man de digitale kanaler på den ?? .. Man kan kun lave en søgning på det hele på en gang - og jeg tror ikke jeg kan forklarer dem hvorfor vi ender med ikke at kunne redigerer kanalerne - derfor kunne jeg godt tænke mig at kører analog, og digtal (DR HD)
- Nogen som har denne model som har en menu langt fra mit TV ?
Af mknudsen
Jeg har lige opdateret firmwaren på mit PS58B685T6W og det ser nu en anelse bedre ud mht. kanalerne, de ligger da sådan DR1,DR2, TV2 og sådan opefter - men stadigvæk kan man ikke vælge kanal placeringen for hver enkelt kanal. :(

Samsung i har stadig arbejde at gøre - det er HELT sikkert!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9