Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sonsora
Hej drenge.

Har lige smækket mine kanaler ind på DVB-C tuneren i mit panasonic X10Y, men mine undertekster er enormt store, i forhold til på det analoge signal, hvordan kan det være?

Et lille andet problem, da jeg skulle lægge mine kanaler ind blev jeg bedt om at vælge hvilket netværk den skulle søge på, eller noget i den stil, og jeg valgte så: "*Korsør antenne - slagelse kommune" Men jeg finder omkring 136 kanaler, hvor jeg kun burde have omkring 30.. nogle af kanalerne kan jeg dog heller ikke se pga. kryptering, men sådan noget som tv2sport betaler jeg ikke for, nogen idéer til hvorfor det er sådan?
Af bananabot
Underligt.
Jeg har samme fjernsyn, dog får jeg signal fra yousee, og har oplevet det stik modsatte. Underteksterne på dvb-c er meget mere elegante og fylder mindre end på det analoge signal. Jeg har ingen løsning på dit problem men vil bare pointere at det ikke er et generelt problem for modellen. Kunne det have noget med måden din antenneforening behandler og vidersender signalet på? Prøv at tage kontakt til dem...
Af sonsora
Ja, det kunne det vel godt være, men det er da underligt det så er alm. på det analoge signal..

Jeg mener også at Korsør antenneforening for deres leveret af YouSee..

har du været inde og lave nogle særlige ændringer på tv'et?
Af sonsora
Det irriterer mig også at underteksterne bliver påvirket af hvor meget "skarphed" der er sat til i menuen, fordi underteksterne er meget uskarpe uden skarphed sat til et par stykker