Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Alfa
Har kigget lidt på et Samsung LE19B450 fra en tysk forhandler. Det har godt nok mpeg4 m.v.m men hvordan sikrer jeg mig, at den kan modtage det danske DVB-T signal?
Jeg modtager gerne forslag til andre, bedre, men sammenlignelige tv.
Af Alfa
OK, lad mig omformulere det, siden ingen synes det er værd at besvare min første post: Jeg skal ud at købe et køkken tv på 19 - 22", det skal være et lcd tv, og jeg vil da allerhelst have full hd (hvis det overhovedet findes på disse størrelser), men det er et krav, at det skal være med mpeg4 dekoder. Hvilke mulighder er oplagte her, og er der nogle, der skiller sig ud (positivt altså)?
Af hdmi
Alfa skrev:OK, lad mig omformulere det, siden ingen synes det er værd at besvare min første post: Jeg skal ud at købe et køkken tv på 19 - 22", det skal være et lcd tv, og jeg vil da allerhelst have full hd (hvis det overhovedet findes på disse størrelser), men det er et krav, at det skal være med mpeg4 dekoder. Hvilke mulighder er oplagte her, og er der nogle, der skiller sig ud (positivt altså)?
Prøv og kig lidt på viewpia 22"(har mpeg 4) men ikke full-hd... philips har 22" med full-hd....mener ikke det nødvendigt med full-hd på sådan en lille skærm.