Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af HQgeN
Hey Drenge og evt. piger!

Nu har jeg været ude og investerer i et LG 50PS8000, og jeg tænker at købe en forsikring til at dække det, hvis der skulle ske uheld.

Jeg har kigget på www.EDBforsikring.dk, som har nogle særdeles fede ting inkl. i deres forsikring, bl.a. hændelige uheld og tab. Er der nogle der har erfaringer med dem, eller er der nogle der har forslag til en alternativ forsikring? :)
Af keler
Prøv at ring til det forsikringsselskab hvor du har din inbo forsikring.

En sådan tillægsforsikring kan typisk tegnes til næsten ingen penge, kontra een ude i butikkerne osv.
Af HQgeN
keler skrev:Prøv at ring til det forsikringsselskab hvor du har din inbo forsikring.

En sådan tillægsforsikring kan typisk tegnes til næsten ingen penge, kontra een ude i butikkerne osv.
ja, men de dækker ikke hændelige uheld, tab og stød.. :)
Af BrianH
HQgeN skrev:
keler skrev:Prøv at ring til det forsikringsselskab hvor du har din inbo forsikring.

Vil du gå og tabe og støde dit tv? :)
Af HQgeN
BrianH skrev:
HQgeN skrev:

Vil du gå og tabe og støde dit tv? :)
Nej, men hvis der er en der støder ind i det :)
Jeg er jo stadig ung og frejdig, så holder da fester nu og da :P
Af keler
HQgeN skrev:

Jo, det kan godt tegnes. Det kan jeg hvert fald. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har et tillæg til min indboforsikring, der dækker hændelige uheld, samt funktionsfejl på elektronik, der er under 4 år gammelt. Det er hos Tryg.