Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rasmuzzen
- gik tilfældigt forbi et LED-TV i Elgiganten....HOLD KÆFT hvor havde det et FLOT billed...jeg siger dig ALLE hudorme var tydelige på skuespilleren!!!
Dette er selvfølglig min egen personlige uprofesionelle mening på en kedelig regnvejrsdag i Oktober.... 8) 8)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, skarphedfunktionen på et TV kan gøre meget ved WOW-effekten... Det har intet med selve LED-teknikken at gøre :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ikke at forglemme Sony ZX1 og Philips 9803, som også var LED-baserede... ;)
Af siccio
Nu vi er ved LED baserede lcd skærme, hvornår kan man forvente testen af Phillips 9704?
Kan se det er længe siden efterhånden den kom ind.
Brugeravatar
Af Johnjohn
siccio skrev:Nu vi er ved LED baserede lcd skærme, hvornår kan man forvente testen af Phillips 9704?
Kan se det er længe siden efterhånden den kom ind.
det har jeg spurgt om mange gange men det er helt umuligt at komme i kontakt med Rasmus ang. det emne :(
Af lennon
Rasmus Larsen skrev:Testen af 9704H er online på onsdag 8) Vi havde lige en digital Tv overgang, som bankede på døren.
Den er jeg også spændt på. Med de oplevelser jeg havde på KT-messen i okt, så er der godt nok stadig et stykke vej op til de bedste plasma mht rå billedkvalitet.
Men igen, - udstillinger og butikker kan man som udgangspunkt bruge til nada . . !