Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Efter mange dages overvejelse og gennemlæsning af stort set alle reviews, besluttede jeg mig for at købe 5 stks Samsung T240, som også referes under købsanbefalingerne her på siden.

De skal bruges til et kontor som også fungerer som gameroom - og jeg bliver meget skuffet da jeg får at vide at skærmen er UDGÅET(!)?

Så vidt jeg havde forstået var den lige kommet på markedet. Men har af samtlige danske leverandører fået at vide at den ikke er på lager - og et par stykker har meddelt at den er helt udgået, inkl. FONA som ringede til deres importør.

Kan det virkelig passe?? - og hvad er afløseren i så fald? eller et alternativ?

Jeg skal bruge 5stk gamerskærme i 24" størrelsen med en opløsning på 1920x1200. Jeg er fulstændigt ligeglad med tilslutningsmuligheder osv, da jeg kun bruger DVI. Er også ligeglad med filmafspilning, da jeg bruger mit TV til sådant. Det eneste som tæller er alle typer spil inkl FPS spil, og almindeligt surferi og low-grade kontorarbejde.

På forhånd tak :)
Af Zupp
Er der virkelig ingen som kan hjælpe med info om skærmen er udgået eller ej? og om der er en afløser eller et alternativ som passer til kravene? :(

Håber inderligt der er en som kan hjælpe! :D

På forhånd tak!
Af billward
Det kunne jeg også godt tænke mig at vide. Jeg har selv haft kig på en Samsung T240, men hvilke andre gode gamer skærme med full HD er der på markedet?
Af Zupp
Ser ikke ud til at der er meget hjælp at hente :(

Please er der ingen som ved noget?