Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mr. Smoker
Hej herinde.

Alt det her med det hye sende signal går mig på nerverne. Havde regnet med at nu da jeg havde købt ovenstående fjernsyn, så ville jeg kunne tage de ne kanaler, men jeg kan ikke få det til at du.

Burde fjernsynet ikke kunne tage DR HD, rama et eller osv. uden en boks ?. Hvis den kan, hvad skal jeg så gøre for at få det til at funke, har haft slukket for den og lavet 1111111 millioner nye kanal søgninger.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.
Af jimsim
Jo W5500 kan modtage MPEG4 som de kanaler fra DR sendes med + DR update som er kommet over på MPEG4 fomattet.
Læs mere her: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/10/30/145046

Hvordan modtager du dit signal? (Det kommer meget an på det)

Jeg har samme tv og får signal fra fællesantenne. Her til morgen havde jeg også mistet flere kanaler og kunne ikke finde de nye fra fx. DR med en manuel søgning. Først da jeg tog en fuld søgning fandt den alle kanalerne... (Så skulle jeg igennem en sortering - men det gik da...)
Af Mr. Smoker
Jeg modtager signalet med min almindelige antenne.

Har forsøgt mig med en fuld og en manuel søgning uden resultat, så ved ikke hvorfor jeg ikke kan finde kanalerne.

I fredags kunne jeg se DR update, men det var jo så også MPEG2.

Så er på bar bund.

Ellers en anden måde at gøre det på
Af lennon
Følger med i tråden. Tilsyneladende samme problem på min mors Sony32V5500, - har dog ikke rodet ret meget med det endnu. Men kan sgu heller ikke selv få billede på DRHD, og det er via Yousees box. Kanalen er fundet,men bliver ved med at skrive "check antennestik . ."
Af Mr. Smoker
Problemmet er løst.

Koblede antenne forstærkeren fra, så virkede det hele.

Tak for de hurtige svar.
Af mini_doc
Jeg er også lige med her.

Jeg har også problemer med at finde de digitale kanaler. Jeg burde have adgang til stofas store pakke digitalt gennem aarhus antenneforening men jeg kan kun finde dr-kanalerne tv2, og svensk/norske kanaler. Jeg kan ikke se fx. tv3 men når jeg er inde i menuen til kanalsortering kan jeg høre lyden fra de pågældende kanaler.

Ideer søges

mvh Chris