Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nkbitsch
Hej alle sammen.

Jeg står i den situation at jeg er ved at flytte, og fra at have antenne basseret tv, går jeg nu til at have kabel tv.

Jeg har et Pioneer 428XD hvilket jeg har været mere end bare glad for. Nu er det bare sådan at jeg helst vil være fri for at have en ekstern box ved siden af tv'et, og for den sags skyld også gerne vil slippe for udgiften til en boks/månedlig leje (Jeg er studerende på SU).

Er der overhovedet et alternativ til Pioneer PDP-428XD, eller skal jeg ud og have mig en dvb-c tuner?

mvh
Niels Kristian
Af xcardman
du skriver du er studerende.

så køb/lej en box og en multifjernbetjening. Det koster ikke 12500 kr

alternativet er en pan 42v10. Men billedet er ikke bedre.
så havde kun skiftet fordi skærmen skulle være større.
Af nkbitsch
Nu havde jeg tænkt mig at sælge mit pioneer, så det er ikke fordi jeg skal ud og ligge 12.000kr.

Og anyways, glem det med at jeg er studerende, det var slet ikke det der var pointen (skrev det bare for at understrege at jeg helst ville undgå flere faste udgifter, som fx. leje af box) :-).

Når det så er sagt, var pointen om der var kommet et 42" tv med dvb-c tuner, der havde ligeså godt billede som mit pioneer. :-)
Af nkbitsch
Det var jo et dejligt kontant svar.

Jeg har læst mig til at der skulle være nye panasonic modeller "på vej", så min endelige beslutning må være at beholde mit pioneer, leve med analogt signal fra yousee et par måneder, og derefter håbe på at der er kommet et pana der lever op til pioneer'et.