Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Foley32
Hej.

Er ved at købe nyt LCD/Plasma tv,ved bare ikke helt hvad det bliver endnu.....

Vi skifter til Canal Digital også vil jeg godt vide om nogen ved om dette plasma tv kan læse canal digital's kort så man slipper for deres HDTV box.

Er måske lidt lun på dette.

http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Prod ... index.html

hvis nogen har bedre forslag er i velkommen til at komme med forslag

pris max 7000-8000,- kr

Mvh foley32
Af Senic
Det er nu ikke sikkert at Foley vil modtage Canal Digital via parabol. Flere antenneforeninger har Canal Digital via kabel - som fx. i min lille flække Gørlev. Der "få" man en box m. kort.
Det vil (hvis det er tilfældet) kræve at tv'et har en DVB-C tuner - og du skal så anskaffe dig et CAM som kortet kan komme ind i og som virker til Canal Digital.

Vh. Thomas
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Senic skrev:Det er nu ikke sikkert at Foley vil modtage Canal Digital via parabol. Flere antenneforeninger har Canal Digital via kabel - som fx. i min lille flække Gørlev. Der "få" man en box m. kort.
Det vil (hvis det er tilfældet) kræve at tv'et har en DVB-C tuner - og du skal så anskaffe dig et CAM som kortet kan komme ind i og som virker til Canal Digital.

Vh. Thomas
Ja, du har ret. Jeg var måske lidt for hurtig med mit svar. Hvis man modtager Canal Digital via kabel, så kræver det naturligvis ikke ne DVB-S, men derimod en DVB-C tuner.